29 september 2011

Dagen idag.....

Ja da va eg kommet til 18 uker på min graviditetskalender. Formen e adskilligere bedre etter eg forandra litt på astma-medisinene. Så nå går jeg ikke rundt å brekker meg hele dagen og hver dag..... men va å kontrollerte vekta mi idag. Va egentlig ikke så fornöyd for hadde gått ned enda ett kilo. Vekttap e greit så lenge man ikke e gravid.... Men magen vokser så regner med bebisen får det den trenger. Men så utrolig vanskelig å få mat i seg for tiden. Har lyst på forskjellig, men når eg får det framfor meg så sier det stopp..... Har hatt et par tilfeller av svimmelhet, og krysse fingre og tär for at eg ikke får det som eg hadde med Adrian. Da svima eg av titt og ofte pga blodsukkerfall og måtte hele tiden ha rosiner i närheten. Kunne svime av sjöl om eg satt på en stol og uten forvarsel.
Men formen ellers e jo veldig fin. Har i mange år hatt anemi, men den e perfekt no. Blodtrykket har värt höyt i mange år, men det e også kjempeflott. Mulig eg også kan slutte på blodtrykksmedisinen som eg har brukt noen år. Da eg va ho lege idag så fant vi ut at eg kanskje bare skulle väre gravid resten av livet sia formen e så bra......ha ha......
Har nedtelling til mandag da eg skal på neste UL. Spennede....... Men kjöpte to guttebodyer idag så vi får se om eg har rett....... Et par kommende gumödre sier det blir jente så vi får se kem som har rett da.....

Så skjedde jo det historiske idag at eg blei stoppa i kontroll for förste gang i mitt liv... Promillekontroll. Men va jo ingen fare med det nei.... Men bilen e jo et vrak så blei litt nervös ei stund.....

Mannen i huset e jo litt glad idag også. Der han har värt på praksis gratis 2 uker, tilböd han ekstra jobb en uke......med lönn.....

Inga kommentarer: