15 september 2011

OPPDATERING 16 UKE GRAVID

Får vel komme med en liten oppdatering..... Ikke så mye som skjer. Astmaen plage meg, og kan ikke bruke min slimlösende når eg e gravid. Det årsake litt problemer mildt sagt. Brekker meg når jeg hoster, nyser, snakker, pusser nesen og litt sånn forskjellig. Så idag gikk det ikke så bra. Va jo ikke kvalm, men pga den forbaska astmaen så kom frokosten ut igjen. Höres ekkelt ut.... Men har det såååå mye bedre nå. Klare puste normalt igjen.....Men ellers går svangerskapet godt.

På fredag snakket jeg med min beste venninne på telefon, og da sparket bebisen for förste gang!!!! Trodde det var Adam som satte en finger i magen på meg, men han satt for langt unna til å kunne gjöre det. Det va litt morsomt.....

Når det gjelder utstyr til bebisen så har jeg INGENTING. Men skal få kombivogna til söstra mi. så da må eg en tur til norge regne eg med for å hente den. De bor i Alta så da reise eg direkte dit regner eg med. Tenkte kjöpe litt sånn etterhvert når vi har fått vite om det er gutt eller jente. Her omkring er det loppis nesten hver helg der man kan få kjöpe mye fint, og vi har Blocket som er et veldig bra nettsted for brukte ting. Kjöpte mye der til leiligheta. Så har vi jo IKEA ikke så langt unna. Så alt ordner seg for snille piker.

Svangerskapsproblemer har eg ikke mye av. Bare litt kramper under magen, litt klöe på kroppen, mister hår, fått ett strekkmerke (trudde ikke det gikk an å få så tidlig....) men bare bagateller. Fysisk e eg i veldig fin form, og psykisk helt uten symptom. Så föler meg glad og fornöyd.

Kjenner faktisk 2 her i omgangskretsen som også er gravid. Der er jo litt morsomt. Den ene föder i desember og den andre i februar på samme tid som meg.......

Neste UL er 3 oktober. Da får vi vite hva som bor inni magen......... Gleeeeede meg!!!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

ja, jeg gledre meg også til å få høre ka det blir:)

-sylvi

randishobbyverden.blogspot.com sa...

Det e bra Sylvi, men gumor det blir du uansett!!!!!!!

Klemz

Anonym sa...

kjempespennende! æ glede mæ t å høre mere:) kjerstin:)

Anonym sa...

WIIIII !!!! Æ Fikk Det TIL!!!! :D KP :))