25 september 2011

VÄRT Å SHOPPA MED GUBBEN...

Eg og gubben hadde en liten tur til centrum igår. Han syntes eg trengte ny veske, siden glidelåsen va ödelagt på den eg hadde. Eg bruke ei veske til ho e ödelagt, og så kjöpe eg ny..... E ikke sånn som har tuuusen veske i skapet..... Holder med en. og eg har höye krav over antall lommer, störrelse og justerbar reim må det väre. Fant jo ei eg likte ganske fort. Og heldig med det at det va ei "Daniel Ray"-veske, og de jo som kjent billig. Betalte bare 279 kr for skjönnheten.


Vi va også på kafe og kosa oss.... Og litt anna shopping. Vi trengte ny teflonpanne men har bare funnet små eller alfor dyre. Fant ei turkis som passe perfekt til kjökkenet vårt, og en fornuftig pris (79 kr). De vare jo ikke mange år hos meg uansett om de e dyr eller gammel.


Vi har sett oppslag overalt om loppis i nabogården. Så vi stod opp tidlig idag for kanskje å finne noe spennende.... men det va bare en familie som solgte ut ting og tang. Masse billige barneklär hadde de til 5 kr plagget, men mesteparten var til jente.... Sia vi ikke vet enda så må vi bare vente tålmodig EN uke til. Mange som vil selge meg billige ting til jente, men bare vent og se at det blir en gutt (har det på fölelsen ja...). Men kjöpte no en leke og 2 body som va nöytral, til bebisen. Hadde jo ikke tenkt kjöpe noe för etter uke 20 men men...... (håpe det ikke betyr ulykke).


Ellers så har vår helg värt rolig og mest bestått i forefallende husarbeid. Men det må jo til det også. Formen min e ikke på topp. Sliter med å få mat i kroppen, så blir fort svimmel og kaldsvette. E vel hormona som härje i kroppen min. Men CRP va 52 på torsdag så e jo ikke helt tipp-topp. Men vet ikke kofför den e forhöya da...

Har funnet fram broderiet mitt som har hatt pause noem måneda. Holder på med en adventskalender. E jo kommet ca halvveis så håpe den blir ferdig til neste advendt...... Utstyr til et kort ligger på skrivebordet, men det ligg no bare der. Har idea, men får ikke satt de igang......

Ha ei flott uka alle sammen!!!!

Inga kommentarer: