25 oktober 2011

4 måneder igjen......



Ser på kalenderen idag det er den 25 oktober. Tida rase jo avgårde...... Fint å väre gravid på denne tiden av året for utålmodige sjeler som meg. Först skal eg jo telle ned til advent og jul,.så kan vi for alvor telle ned til födsel. Det blir spennende......

Gruer meg til jul egentlig. Förste jul på mange år uten unger som skaper juleglede bare ved å väre her.... De andre årene guttan har värt hos faren har eg jo hatt tantebarn sammen med meg. men i år blir det bare meg og Adam. Han er jo muslim og har ikke samme forhold til jul som meg da..... Han synes det e litt overdrevent. Og skal jo egentlig väre enig med han. Han liker julestemningen, men blir overgitt over pakkestyr og alt annet vi bruker penger på...... Ifjor måtte vi jo kjöpe ny julepynt i tillegg til julegaver og bryllup. Det va hardt ökonomisk, men vi fikk det til på et vis..... No har vi fått julepynten hit fra Norge, med det resultat at vi no har 5 esker julepynt..... Her skal sorteres med hard hånd og selge nåkka på loppis. Har jo aldeles ikke bruk for så mye stäsj.

Brikker begynner å falle på plass ang ting til lillepia vår. Fikk vogn her om dagen av et vennepar av oss. Den mangler 2 skruer, men det bestiller eg bare fra fabrikken. Vogna er brun men husker ikke merket. Den har både bag og sittdel. Ser ut som sånn joggevogn, men har INGEN planer om å begynne å jogge...he he..... Min söster Ingeborg skal sende en eske med litt ting og tang som ho ikke bruker lengre, og ei venninne på fb har også pakket en eske til oss. Det samme tenker ei venninne på sjövegan å gjöre. Eg blir så overgitt av kor snill og omtenksom folk er..... Hjertet flommer over av takksomhet til alle som tenker på å hjelpe oss. Vi har jo ingenting etter guttan, og hadde eg hatt det så hadde det jo värt "feil farge" og umoderne. Har hört snakk om et par stykker som har hevet seg i strikking også...... Lykke..... Igår dukket det opp en stoooor veske med rosa klär fra en av naboene fra Afghanistan. De har 5 barn under 10 år, og den siste er gutt. De har vel ikke plass til flere barn så de gir bort med glede. Det var så mange fine skjört og annet nydelig, men det meste var fra str 3 år. Men vi bare lagrer det til ho blir större......

Var forresten på kontroll til legen idag. Blodtrykket mitt er så bra at de faktisk ba meg slutte med blodtrykksmedisin. Blei så glad for har brukt det i flere år. Av alle medisiner eg brukte en gang i tiden så har eg bare 1 tablett igjen å ta per dag. Helt utrolig bra. Eg e så fornöyd med det. Jippi!!!!! Föler meg så bra. Tror eg skal väre gravid resten av livet.......hi hi......

Der var dagens tanker nedskrevet......



Hilsen en lykkelig gravid 40 åring, med önske om en flotters dag!!!!!!!

6 kommentarer:

Karina sa...

Så flott å høre at ting faller på plass. Og så flott en stor og rund mage du har. Kjenner det er lenge siden jeg har sett deg, du ser så "fremmed" ut. Kanskje det er den berømmelige gravide- gløden som alle snakke sånn om. Flott å lese i hvert fall. Pakke på tur snart.
Klæm

Ann Christin sa...

Så bra at alt går så bra!!! Ønsker deg også en finfin dag!

Hildes Scrappeunivers sa...

Så herlig at alt går fint!! ♥ Magen er fantastisk! Kos deg og nyt de siste månedene med pia i magen!

Klem

randishobbyverden.blogspot.com sa...

Takk alle sammen for kommentarer!!!!

Ja Karina eg får höre ganske ofte at eg ser forandra ut, og at eg ser "sunn" ut i ansiktet. Eg har det jo så bra for tiden og får nok sövn så da blir ansiktet mer levende...... Men når eg har dårlig dag da ser eg 10 år eldre ut....huff.....

Klemz til alle sammen :))

Mayapia sa...

Sååååå fiiiin du e,du ser så frisk å fin ut i ansikte,du kler å være gravid du ;)

randishobbyverden.blogspot.com sa...

Tusen takk May-Tove......
:) :) :)