8 oktober 2011

GRAVID OG BEKYMRET

Huff så man skulle bekymre seg over alt... Er vel siden man er blitt eldre tenke eg. Skal på kontroll igjen på mandag men er så bekymre over mine blåmerker..... Er det andre gravide som har värt plaga med det i svangerskapene???? Eg får blåmerker uten å vite hva eg har gjort meg mange ganger, og de varer leeeenge. Idag i dusjen tellte eg til 7 merker, det lengste har eg hatt siden begynnelsen av august.

Tok det opp med legen og han sa noe teit. Han sa han va ikke interessert i å höre om mine personlige problemer...... (????), det fikk eg snakke med politiet om..... Eg sa til han at det var jo ingen som mishandle meg, eg får jo bare disse merkene hele tiden....... Men han brydde seg ikke. Teit lege.....

Håper barnmorska forstår meg bedre. Regner med det er hormoner som gjör det, men når eg også har forhöyet CRP så e eg no litt bekymra..... Bruker heller ingen medisiner som har dette som bivirkning.

Så håpe det e noen andre som har opplevd det samme som meg og det bare er VANLIG.........

Ha en fin dag alle mine blogglesere......

3 kommentarer:

stin sa...

Eg va akkurat likedan når eg gikk m Heine. Fikk blåmerka over et godt ord, spesielt på banan såg eg heilt fæl ut. Men det ga seg når han va født. :-)

stin sa...

Haha, banan?? Beinan!! Autokorrektur på tlf...;-)

randishobbyverden.blogspot.com sa...

Å takk for du sa det. Da e det sikkert vanlig. Eg har og mest på beinan, men også armer og brystkassen.....