3 oktober 2011

GRAVIDITETEN SÅ LANGT........

Her er en liten oppdatering over hvor langt eg e kommet i svangerskapet.....



Ultralyd termin: 25 februar
Mens termin: 29 februar
Uker som er gått: 19 uke og 1 dag
Uker igjen: 20 uker og 6 dager
Kjönn: Jente
Aktivitet i magen: Veldig mye aktivitet når eg legger meg om kvelden, og når jeg ligger på höyre side. Og beibien banker bake i ryggen....
Navneforslag: Blir ihvertfall ikke Noah Alexander som planlagt..... Vi hadde ikke tenkt på jentenavn.
Vektökning: Nei gått ned 7-8 kg.
Innkjöp: Bare 2 bodyer og en lekegiraff.... Har god tid enda.... 
Strekkmerker: Bare ett under magen...
Plager nå: Dårlig matlyst, ömme pupper, hodepine, humörsvingninger, svimmelhetsanfall, kramper under magen siden den har vokst så fort.
Sulten: Nei mat byr meg i mot..
Matkick: Grovt dansk smörrebröd med leverpostei og sylteagurk...., eller tomatsuppe med kokt egg.
Drikkekick: Juice
Lukter jeg ikke tåler: Söppellukt, sigaretter, alkohol, sterke parfymer.
Kynnere: Nei heldigvis ikke enda....
Vann i kroppen: Nei
Neste kontroll: 10 oktober
Pakket bagen: Litt for tidlig enda.
Humöret: Veldig svingende....(stakkars Adam)


Sånn ser jeg ut nå......


...og i profil..... 

Hyggelig med kommentarer!!!
 Husk du kan også kommentere anonymt. Bare skriv initialer så skjönne eg hvem det e.......

Ha en fortsatt fin dag!!!!!



6 kommentarer:

May-Tove sa...

Så flott at alt ser bra ut,du kler å være gravid Randi ;)

stin sa...

Du ser kjempeflott ut, håper formen din snart kommer seg! ;)

Anonym sa...

Ja det ser ut som du har det veldig bra:)Fine bilder av deg.- sylvi :)

randishobbyverden.blogspot.com sa...

Takk alle sammen for hyggelige ord......

Klem fra Randi :))

Ida sa...

Fin du e Randi! :)

randishobbyverden.blogspot.com sa...

Tusen takk Ida :))