10 oktober 2011

OPPDATERING I GRAVIDITETEN



Ultralyd termin: 25 februar
Mens termin: 29 februar
Uker som er gått: 20 uke og 1 dag
Uker igjen: 19 uker og 6 dager
Kjönn: Jente
Aktivitet i magen: Veldig mye aktivitet når eg legger meg om kvelden, og når jeg ligger på höyre side. Og beibien banker bake i ryggen....
Fosterlyd: Perfekt
Blodtrykk: Ikke noe å klage over. Bedre enn på mange år.
Navneforslag: Blir ihvertfall ikke Noah Alexander som planlagt..... Vi hadde ikke tenkt på jentenavn. Jentenavn under diskusjon.....meeeeen blir vi noen gang enig?
Vektökning: Nei gått ned 7-8 kg.
Innkjöp: Bare 2 bodyer og en lekegiraff.... Har god tid enda.... Noen flittige sjeler som har tenkt og strikke litt til bebisen (takk), og noen som har tenkt å sende arveklär og utstyr (enda mer takk takk) 
Strekkmerker: Bare ett under magen...
Plager nå: Dårlig matlyst, ömme pupper, humörsvingninger, svimmelhetsanfall, kramper under magen siden den har vokst så fort, og svette (lukter som eg e i begynnelsen av puberteten.....äsj äsj), blåmerker på hele kroppen.
Sulten: Nei mat byr meg i mot..
Matkick: Grovt dansk smörrebröd med leverpostei og sylteagurk...., eller tomatsuppe med kokt egg.
Drikkekick: Juice
Lukter jeg ikke tåler: Söppellukt, sigaretter, alkohol, sterke parfymer, våte hunder som har tatt heisen....
Kynnere: Nei heldigvis ikke enda....
Vann i kroppen: Nei
Neste kontroll barnmorska: 1 november
Neste kontroll legen: 25 oktober
Neste UL: ca uke 32
Pakket bagen: Litt for tidlig enda.
Humöret: Veldig svingende....(stakkars Adam)





Inga kommentarer: