31 oktober 2011

SYK, MEN STÅR HAN AV IGJEN......SOM VANLIG.....

Hei hei.....

Da va eg tilbake igjen. Har sjekka fasilitetene på st.Lars lasarett i Lund i 2 dager.
Ble akutt innleggelse lördagskvelden med bä-bu og greier.
Babypia har det bare bra, men ho täre på moras krefter så eg har fått vitaminbrist.
B12 mangel, anemi og noe med eggehviten som viser at eg får i meg for lite näring.
De skulle da hjelpe meg så eg fikk slappe av og få i meg mat........hmmmmm....... akkurat som eg ikke slappe av nok hjemme hver dag.... Fikk sove ja, men de gav meg en medesin som eg ikke tålte så eg ble enda mer dårlig i magen. Så da Adam kom å besökte meg så fikk eg legeteamet med på at eg kunne dra hjem å få det bedre der...... Den svenske maten e ikke nåkka for meg, og da eg har problem å spise fra för så va jo det et dårlig forsök. Til middag igår fikk vi for eksempel fleskepannekaker med tyttebärsyltetöy og brekkbönner. Kossn i himmelns navn få de det i seg. Eg måtte spörre kossn det skulle spises. Fisj og äsj......

Da eg kom hjem ikveld så bestillte vi oss kebab-pizza som bruke väre såååååå godt. To-tre tugger så sa det STOPP. Det e hva eg har fått i meg idag. Blir jo så sökke sliten, og de siste dagene har eg ikke fått i meg nok väske heller så fikk litt intravenös så eg skulle föle meg litt bedre og ikke svime av.....

Så no e det barnmorska i morgen så ho får sjekke vekt og alt som höre til på vanlig kontroller....

Godt å väre hjemme ihvertfall og kose i armkroken til mannen. Savna han grusomt de to dager eg va innlagt.....

4 kommentarer:

Anonym sa...

uffameg!sender litt leverpostei til deg snarest!Masse god bedring fra oss

randishobbyverden.blogspot.com sa...

Takk for omtanken..... Ja er vel akkurat det som trengs..... He he....

stin sa...

Uff, det høres forferdelig slitsomt ut! Håper på snarlig bedring for deg. Og du, den pannekakeretten hørtes bra snodig ut, hehe!

randishobbyverden.blogspot.com sa...

Ja Stin det e slitsomt. Särlig sia alle mase om mat og at eg skal "spise for to" og knapt får i meg mat for en halv......

Det merkelige med de derre fleskepannekakene som va på störrelse med våre lapper/sveler, var at svenskene mollkosa seg. Om eg hadde hatt matlyst så hadde det nok bydd meg imot like mye.....åsså kokte brekkbönner til..... merkelig....