3 november 2011

EN FIN DAG IDAG

Noen daga e såklart bedre enn andre, og idag har värt en sånn dag........ Etter nattas astmaanfall så trodde eg ikke at denne dagen skulle bli så fin.

Eg sov mye lengre enn vanligvis for eg hadde ingen avtala idag og det ble sent i natt, Bare molla meg da eg stod opp og satt lenge i pysjen og leste aviser og chatta på fb.

Da ringte telefon i ett sett med gode nyheter..... Fikk endelig en god beskjed om et viktig papir som vi har etterlyst og med mye om og men fått skrevet. Og at det var sendt til oss så vi kan videresende til NAV, så det blir litt fortgang der.

Så ringte snekkerfirma og sa at malerne som skal tapetsere og male kjökken, stue og soverom var klar og begynne med vår leilighet neste mandag. Endelig... Vi har stressa med det og håpa det skulle bli ferdig för jul. Og no ser det veldig positivt ut med det også.......

Så fikk eg to sms om at en pakke va kommet som eg kunne hente. Avsender var ukjent og eneste pakken vi vente på va sendt igår fra nord-norge, så den kunne det ikke väre. Da eg kom til posten viste det seg at det var to nummer og to pakker i mitt navn...... Så at störrelsen va mistenkelig lik mobiltlf-esker. Adam va utålmodig og åpnet den ene........Joda der var det en Samsung Galaxy GIO.....og i den andre var en til....... Vi har jo prövd å bestille men det har värt mislykket og det har värt slutt i lageret. Så vi hadde gitt opp det prosjektet. Så no kan vi bare kvitte oss med det gamle rasket vi har hatt i flere år som har virket alt ettersom de har villet sjöl....... Med de her nye så er det inkludert 1 års mobilsurf.......

Så resten av dagen har gått til å bli kjent med det her nye vidunderet. Huff..... Man blir så hekta. Eg fikk jo middagen på kok, men brente lökfettet fordi eg va så opptatt med telefon......hi hi...... Så måtte lage nytt. Hadde nemlig lettsalta torsk og potet til middag. Spiste faktisk 2 stykker fisk og 2 poteter. Så mye har eg ikke spist på en gang på mange måneder......

Men enda va det flere gode nyheter. Har solgt et armband og ho som skulle ha det fikk det i posten idag. Glad det kom fram trygt :) Og Adam ble oppringt av en som ville kjöpe en stövsuger vi har hatt liggende på Blocket sikkert en mnd. Fyren kommer å ser på den i morgen og ville helt sikkert ha den siden det enda e garanti på den. Vi har jo ikke bruk for to uansett......
.
Mange sånne små ting som eg går å tenke på og e urolig for har kommet på plass. Mange ting enda som ikke e i orden, men eg kjenne det på kroppen at det blir mindre å tenke på.
Fikk jo i tillegg 3 nye avtaler idag som må plottes inn i boka mi. Fint å få hjelp med det man slit med.....
Så fikk eg spörsmål fra ei venninne om ho kunne komme å bo noen daga her. Det blir kjempekoselig...... Vet jo hvordan det er å väre på boligjakt. Vi fikk hjelp da vi trengte det, så no kan vi hjelpe andre i gjengjeld......

Så har eg jo en pakke å vente på fra ei fb-venninne. Ho har sendt litt forskjellig til bebisen. Gleeeede meg.......Ei stor bananeske på 10 kg. Fölger med på pakkesporinga. Kommer nok uti neste uke...... Snille snille Eivor........

Da skal eg fortsette og utforske telefon min. Har no värt litt utvikling i telefonverden siste 3 år ja.......


Samsung Galaxy GIO
Nattinatt mine venner :))

1 kommentar:

Ann Christin sa...

Godt med sånne daga, de er gull! :)