28 november 2011

MINE 9 SÖSKEN.....

Min Pappa var en meget produktiv mann. Her er mine sösken som bor litt her og der.
Noen har jeg god kontakt med, mens andre har jeg bare kontakt med på fb.

Jeg vokste opp som enebarn i 9 år og 4 mnd. Da ble min kjäre lillesöster Ingeborg födt. 
Vi to er de eneste barna til min mamma.

I hele oppveksten min visste jeg ikke at jeg hadde andre sösken. Hver gang jeg spurte min pappa så ville han ikke svare meg. Han sa jeg hadde noen, men jeg fikk ikke vite hvor mange eller hvor gammel de var.
Da pappa döde i 1999 så dukket det opp 8 til sösken.....
De fleste av oss visste ikke om hverandre.....så vi kan väre flere.......

Min eldste bror Kolbeinn Tor Axelsson er födt i 1959. 
Han bor på Island. Jeg har desverre ingen bilder av han.

 Så har jeg en söster som heter Adalheidur Svanbjörg Axelsdottir er födt i 1961.
Hun bor også på Island.

Nestemann i flokken er Runolfur Elis Axelsson födt 1964.
Bor på Island.
Så har vi Ragnar August Axelsson födt 1965.
Han er fra Island men bor i Danmark.

Her er enda en storebror. Han heter Björn Axelsson födt 1968.
Han er dansk og islandsk.

Så  ble jeg födt i 1971.

Min förste lillesöster Heidi Solrun Hjelm som er födt i 1975.
Födt og oppvokst på Grönland.

Min neste lillesöster Hulda Björk Nathanielsen födt 1978.
Fra Grönland men bor i Danmark.

Min eneste lillebror Asbjörn Hjelm födt 1980.
Fra Grönland men bor på Island.

Og til slutt min lillsös Ingeborg Voll Elvenes födt 1980. 
Bor i Norge. Den eneste av mine sösken som har felles mamma som meg.

En herlig gjeng med andre ord.

Ser dåkker noen jeg er mer lik enn andre?
Synes selv jeg er lik Adalheidur..... 
Morsomt å höre hva andre mener.....


1 kommentar:

Anonym sa...

JA skulle det være noen du er lik så må det være Adalheidur.

Hvor morsom da og se det her.

Klem fra Ragnfrid