10 december 2011

USJ.......


Kjäre vakre vene kor e formen blitt av????

Har ikke tid til sånnt tull. så mye eg skulle ha gjort för mandag, men det surre i hode av svimmelhet, hodepine, og rett og slett ingen energi.......
Pröve fortvilt å kjöpe julegaver, men det e inn og ut av butikka i samme farta for ikke å svime av....
Klarte å svimle meg gjennom 5-6 gava idag, men huske knapt ka eg kjöpte........ Får bli en overraskelse for oss alle i år da....he he.....

Skjönne jo dettan har med mitt dårlige inntak av mat og drikke. Men e jo så jävla vanskelig å spise og drikke. Det sier bare STOPP, og ikke snakk det går å presse i seg nåkka når det sier stopp. Har värt våken 5 tima no, og fått i meg 3-4 tugger baguett og et halvt egg. Har drukket ca 2 glass og pröve meg no på mitt daglige krus te.

Skulle jo ha lagd ei oreo-kake i tilfelle det kommer gjester i morgen. Adam fyller 32 på mandag og håpe jo det kommer noen gjester til han da......

Men ligger no her på sofa og det ser visst ut som det blir ei stund........

Skulle önske man kunne skru tida fram til mars og eg får tilbake energien igjen (hvis det e graviditeten som e årsaken da........)

Inga kommentarer: