28 januari 2012

MATORGIE IDAG.......

Kjäre vakre vene kor sulten man skal väre.
Våkna tidlig i morrest at eg va sulten, spiste og sov litt til.
Våknet, spiste mer.
Spiste enda mer..... MENS eg planlegg ka eg skal spise til neste måltid.
Dettan e merkelig for meg da eg har fått i meg ca 2 måltid om dagen og litt frukt hele svangerskapet.
Ja ja...eg kose meg bare og nyter det så lenge det varer.
Passa godt at det va lördag da, og godis i huset...ha ha....
Har til nå spist 4 måltid pluss frukt og sjokolade (og e enda sulten.....)

Formen e sånn ellers varierende.
Verker som kommer og går, men enda ikke noe system.
Så hun kommer nok ikke idag heller.
Ho skal bare ta den tida ho trenger, så ho blir störst mulig.
Er jo enda 28 dager til termin.
Men å väre kronisk syk og gravid på denne tida da må man väre forberedt på det meste.
Astmaen e ille for tiden og etter hostekuler er riene oftere.
Samme med stressnivået i kroppen pga min periode med hypomani.

Men hun har det bra, og de kunne ikke se hun var stressa på registreringa.
Så da föle mammaen det bedre og kan roe seg litt ned hun også....he he....
Pappaen tar det heeeelt med ro selv om det er förste gang han skal väre med på en födsel.


Så her i silvergården blir det nok en rolig lördagskveld!!!

Ha ei fin helg du også!!!!

1 kommentar:

Karen inga sa...

Matlysta kommer kanskje av at du har fått andre medisiner som passer bedre til deg. Ellers, kos deg og ta vare på deg selv. Klem fra Karen Inga