27 augusti 2012

TRADERA

Ja da har eg som mange andre blitt hektet på Tradera.....
Det er ei auksjonsside her i Sverige, kan kanskje sammenlignes med QXL i Norge (om det enda finnes...)
Der kan man finne alt mulig og legge inn bud om man er interessert,
eller selge om det er det man vil.....
Det eg kjöpe er barneklär..... Men har en egen privat grense som eg ikke går over.
Idag har eg vunnet flere auksjoner og er den heldige vinneren av klär fra Bamse, name it og me too for en billig penge :))) Selv om vi har arvet endel klär, så ser eg behovet for enkelte ting og da kjöpe eg det brukt istede for nytt. Miljövennlig, billig og vet at det har krympet og slippt den overskuddsfargen plaggene hadde.
Har også fått en forkjärlighet for fargerike klär som for eksempel klär fra me too, me & i og lindex.
Og synes også det er morsomt med retro-klär.
Fant en body med Bob Marley på.......håpe eg får den og kan overraske Adam med dattra i den :))))

Da skal eg titte litt etter pysjamaser i str 74 og oppover. Det har värt pause med pysjamaser en stund pga varmen, og da vi skulle ta på i kveld endte det at eg måtte pakke bort 4 stk.......

HEJ DÅ!!!!!

Inga kommentarer: