22 mars 2013

ALENE HJEMME....what to do.....

Idag er en dag da man ikke gidder noen ting.....
Klokken er 14.30 og jeg går bare i min afrikanske "one piece" og töfler på beina.
Skulle ha dusjet......meeeeen......tar det senere :)
Gubben hadde en avtale i Lund idag,
så han tok vår lille sessa med seg.

ALENE HJEMME!!!!

Ju-huuuu.....
Slipper å tenke på hvor jeg setter fra meg saker.
Kan bruke PC så lenge eg vil uten at eg får dårlig samvittighet.
Kan spise og drikke uten en liten "fugleunge" står å gaper ved siden av meg.
Kan gå på do så lenge eg vil uten noen sitter utenfor og roper mamma,
eller ho står sammen med meg inne på badet og pröver å finne ut hva som er i söppelbötta.....
Slipper å snakke på noen timer....ha ha.....

Senere idag skal jeg til en venninne på SMYKKEPARTY.
Lurer på om de kanskje har noe som passer til mine pysjamaser......
Et tegn på er lite sosialt liv er når garderoben består mer av pysjamaser og mysklär, 
enn fancye moderne partyklär.....
Men i morgen skal fru Saine pynte seg litt.
Middag med jentene :)

<3<3<3 

2 kommentarer:

Veronika Helen sa...

Haha, kjenner meg igjen når du skriver at du er på do og det er noen som prøver å finne ut hva som er i søppelbøtta! Dagens :)

randishobbyverden.blogspot.com sa...

Ha ha.....Ja de er ikke gammel för de finner ut når de kan gjöre sånne "ulovlige" saker og mamman er for öyeblikket litt satt ut av drift kan man si.....ha ha.....