18 mars 2013

EN NY UKE MED SYKT BARN.....

Ja da var det igang med en ny spennende uke.
Spennende siden vi venter på noen viktige brev......
Eg vente på svar på CT og om mine blodpröver viser bedre resultat enn for 5-6 uker siden....
Eg vente også på NAV skal få ut fingern og oppföre seg som folk. 
(lure virkelig på om enkelte der bryter like mange avtaler med barna sine som med sine klienter/kunder......)

Mens jeg venter så blir det litt småpusk i huset.
Har en febersyk datter som våknet kl 06.42 idag.
Kan aldri huske hun har våknet så tidlig.....
Men men hun hadde jo sovet nesten 10 timer i strekk da.
Vi puppekosa litt i senga men hun svetta så det var vått overalt.
Så kl 7.30 var det opp å hoppe.
Hun er i fin form, men når hun er aktiv blir hun så sliten av astmaen.
Er nok noe der i luftveiene igjen.....
Hun har bare värt en uke uten antibiotika, eller faktisk etter 5 dager kom febern....
No har ho fått sove litt, men det er jo så mye rare lyder her idag.
Det er nemlig STORM ute....fysj og äsj.....

Når det alikevel bare er innedag idag så driver eg å avrime fryseskapet.
Det må skje fort så maten ikke blir ödelagt.
Heldigvis bare rundt 0 grader ute idag.
Det har värt noe feil med det nye fryseskapet her, så vi har nettopp fått ny dör.
Da må vi jo fjerne isen så vi kan rapportere om det ble bra med ny dör :)

Samtidig med det så driver eg fortsatt å tar bilder og legger ut for salg.
Fikk solgt masse i natt mens eg sov :) Ha ha.....

Nei da hörer eg noen smålyda fra soverummet.
Har visst en våken prinsesse :)

HA EN FIN DAG!!!!!

Inga kommentarer: