17 mars 2013

EN ROLIG HELG IGJEN....

Ja da var denne helga avklart og mange koselige stunder har vi hatt. 

Fredagen hadde vi Adams kompis Pamodou på besök.
Han hjalp oss å montere sykkelsetet til Serafina.
Vi har kjöpt en Hamax "sleepy" for penger hun fikk i födselsdagsgave.
Mye har skjedd på utviklingsfronten på sykkelseter de siste 20 år ja....he he.....
Dette er jo rene skjäre Rolls Royce i sammenligning.
Kan t.o.m lutes bak opp mot 22 grader så barnet kan sove behagelig.


Nå er det bare sykkelhjelmen som mangler så det blir test-tur for far og datter <3
Ja og så må ho jo bli frisk igjen.
Ho har blitt forkjölt igjen, og plages med luftveiene.
Må puffes ofte og hun kaster opp slim.
DET er jo bra så hun ikke får lungebetennelse igjen som hun nettopp har blitt frisk av.
Men hun er i fin form.
Ei skikkelig RÖVARJENTE eller BUSUNGE som de sier her....he he....
Fra lördag til söndag har vi hatt Neneh på besök her.
Ei fantastisk snill og grei jente på 9 år.
Serafina elsker ho, og det er gjengjeldt ute tvil <3
Her spilles det trommer og ses på tv samtidig....ha ha....


På söndager får vi reklame på döra fra flere av de lokale butikkene.
Vi er spesiellt interessert i de fra matbutikkene....he he....
Vi har blitt hekta på å kjöpe mat billig,
og da kjöper vi f.eks kyllingfilet i en eske på 2 kg til 59 kr.
Som er tilbud akkurat den uka på den butikken siden vi har medlemskort der :)
Vi har medlemskort på alle de som kjörer med medlemskort.
Er rett å slett blitt morsomt å lese på kvitteringa hvor mye vi sparer.
Litt morsomt må man ha det i husmortilvärelsen.
Her er Serafina i full gang med å sortere dagens reklamer :)

Veeeeeeldig konsentrert :)

Nå har freden senket seg i leiligheta, og eg har fått kvalitetstid med PC.
Ha ha....Det er veldig bra for jeg har tjent meg noen kroner.
Driver å rydder i saker og ting jeg ikke bruker.
Noe gir vi bort, og andre ting selger vi billig.
Bare tull å lagre og gjemme på ting man KAN få bruk for om 2 år forresten.
Så da legger jeg det ut på noen sider på fb,
og så kan de som er interesset kjöpe og hente det.
Og eg har mindre å rydde på og irritere meg over......og så kan vi kjöpe nye ting BRUKT :)
Kjöpte to söte små trestoler til Serafina denne uka.
De er hvite, og så har ho et rosa bord.
Blir fint på rommet hennes :)
Kommer bilde på det i morgen kanskje......

Nei da skal eg se litt på tv för det blir sovetid her :)

Takk for titten alle gode og snille der ute i Cyber Space :)




Inga kommentarer: