26 mars 2013

IKKE ALLE DAGER ER LIKE...heldigvis...

Idag starta dagen min forferdelig.
Grusomme smerter, som gjör meg helt utslått.
Men har vennt meg til de og vet at det går over etter 2 timer.
De er så kraftige og stråler ned gjennom höyre fot.
Det våknet jeg med, og da visste eg at her var det bare å få på Serafina klär og sette ho i matstolen så eg hadde kontroll over ho.
Ho kosa seg med frokost og disney junior mens mora gikk i skytteltrafikk mellom toalett og senga si.
Etter 1,5 time så begynte mamsen å föle seg bedre så ho fikk i seg frokost ho også.
Så pusslet eg rundt i huset og da blir det litt töy og böy og kroppen blir litt mykere og lettere å ha med å gjöre......
I morgen får eg forhåpentlig vite hva det her grusomme kommer fra.
Eg kan akseptere de smerter og plager eg har hatt i massevis av år,
men sånne "nye ting" slår meg helt ut.
Vet det bl.a er en hoven lymfekjertel i lysken som hovner opp og lage tröbbel i höyre fot.
Men samtidig vondt i rygg, buken, diare, oppkast.
Kommer alltid når jeg våkner etter en god natts sövn (og full bläre.....)
Buken hovner også opp på höyre side der smertan er.

Men etter 2 timer var eg som vanlig igjen.
Dette har skjedd i snart 1 år ca 1 gang i uka.
Var på CT med kontrast for to uker siden, og i morgen (tirsdag kl 08.00) ringer legen.
Skeptisk ja.....
Får eg sove i natt? Kanskje.....
Hadde det bare blitt i orden så kunne eg fortsette livet mitt uten å hele tiden måtte se an dagsformen.

Men som sagt så gikk det jo bedre og jeg og Serafina dro på babycafe og mötte våre venner der.
Serafina lekte med Olivia og Cornelia som er alle födt i februar 2012.
Men nå begynner disse jentene på dagis i april så da blir det vel ikke å mötes så ofte lengre.....
Vi skal fortsette å gå på den öppne förskolan som får nye lokaler i april/mai. 
Det blir spennende å se om det er flere på samme alder som blir å komme da....

Nei nå skal eg hoppe til köys å pröve sove litt......

Skal pröve å legge en link her på Serafina som spiller trommer og synger litt.
Har jo endel lesere her som ikke har facebook :)
Men det er bare å klikke på den blå skriften så skal dere også kunne se den :)

Inga kommentarer: