28 mars 2013

PAKKE FRA NORGE

Gleden var stor da vi fant en pakkeavi i posten,
og vi såg det var en pakke fra Norge.
Kunne det väre fra påskeharen.........
Adam var å hentet den og det var fra verdens beste lillesöster/tante m/fam

Serafina fikk dette i bursdagsgave på etterskudd:
Kan tenke meg ho skal bli bra fin ballerina-prinsesse i denne ja..... 

Hun fikk også to leggings som mamman hadde lagt inn ett önske på...he he....

Tuuuuuuusen takk Alta for flott prinsessegave <3

Eg sjöl fikk en flott topp, klokkesmykke og hårpynt.
Bare se her:
Tuuusen takk for bursdagsgaven!!!
Alt falt i smak og toppen passet som den skulle :)

Og så fant vi dette i pakken:
Hvem trenger vel påskehare, når man har en lillesöster som tar seg av saken :)
Så nå blir det hjernetrim med NORSK x-ord (går dårlig med svensk x-ord),
samtidig som man koser seg med påskemarsipan og påskemix....
YUMMI!!!!
Og titter på påskedekorasjon som jeg fikk av Serafina i bursdagsgave <3

MED DETTE INNLEGGET SÅ ÖNSKER JEG GOD PÅSKE!!!!!!







3 kommentarer:

Vintagepia sa...

Så koseli' å få gave fra Påskehar'n. .hihi :o))) Ho kjæm tell å bli fin i prinsesseljol'n ho Serafina <3 Go' Påske tell deg og dine...Påskeklæm fra dæ likkje rø'e huse' i skogen <3

Anonym sa...

Kjempe fine gaver dere har fått fra Alta:snille lillesøster du har:God påske til alle dere.Gi Serafina en gudmor klem fra meg.Sylvi med familie :)

randishobbyverden.blogspot.com sa...

Tusen takk for påskeklemmer Ruth og Sylvi med familie!!! Klemmer sendes tilbake i rekordfart :)