19 mars 2013

STRESSENDE DAG

Noen daga er mer stressende enn andre.
Idag har det värt en sånn.
Serafina våkna kl 8 og heldigvis stod pappan opp med henne og eg fikk nesten 2 timer ekstra sövn.
Utrolig kor god den der ekstra sövn er når mann og barn har forlatt krybben..ha ha....

Det var jo lönningsdag hos oss idag.
Gubben syklet til arbeidsformidlingen, og konemor hadde sendt med han en "to do list".
Så han syklet rundt i byen og hentet medisiner, pakker. Fyllte på busskort og tippet lotto for meg.
Eg og Serafina var bare hjemme siden hun enda har småfeber.

Mens ho sov formiddagshvil så tok mamman seg av regninger og mail som måtte svares.
Solgte litt saker som ble hentet her, og en mötte eg utenfor i porten.
Godt å kvitte seg med saker man ikke bruker....

Så kom posten med  pakke fra Bambino.
4 nye matningsskjeer og 2 smekker i årets nye farger :)
Og da Adam kom hjem hadde han med seg pakke fra Name it.
O lykke!!! Hadde bestillt ni kortermede bodys til Serafina og to leggings.
Det va et godt kjöp, og noe ho nesten ikke hadde fra för i rett störrelse.
Ho har strekkt seg, og er lang i overkroppen så bodys må hun bruke str 92.

Så har man jo bursdag på lördag......sukk.....
Så da feirer eg det på min måte i år.
På dagen skal eg på BARNELOPPIS.
Og på kvelden skal eg ut å spise med 3 venninner.
Har bestillt bord på Dannys Corner og har tenkt å spise gooood middag :)
Skal spise kl 18 og har ingen planer etter det (forelöpig).
Er ikke noe partylöve for tiden.... 

Så kommer man til det mest stressende på hele dagen.
Det der JÄVLA bredbåndet som skulle värt kasta på havet....
Måtte ringe kundesupport og ledninger hit og dit.....grrrrr.....
En ettåring og en gubbe som ville hjelpe, selv om eg helst skulle satt de i ei lekegrind BEGGE TO.......argh.....
Så vi ble uten nett 3 timer. Kjedelig da tv, telefon og pc ikke funka.
Ikke funka porttelefon heller sia den er knytta til telefon.
DET va stress det......
Nå har de nettopp ringt og vi er på nett igjen.
Men de finner noe feil så vi skal få en tekniker hit etterhvert.....

Midt opp i alt styret idag så ville vår febersyke, men dog så AKTIVE  datter ha vår fulle oppmerksomhet.
Det fikk ho til gangs da ho tok stolen sin, klatra opp på den, og klatra opp på STUEBORDET!!!!!
Ho har dessuten sove kun 1 time ilöpet av hele dagen.
Travelt opptatt med å GÅ GÅ GÅ GÅ GÅ GÅ :)
Men ho sovna etter 2 min ikveld.
Så 19.45 sank vi sammen i hver vår soffa.....puff......
Eneste barneskrik vi hörer nå er nabobebisen på 4 mnd som begynner å skrike hver kveld kl 20 stakkars......

Nei da skal man titte litt på TV.
TV-kvelden min har forandret seg litt etter eg begynte se på Greys på svensk tv istede.
Venter på episode 16 i morgen :)

I morgen kommer kongen til Landskrona.
Landskrona er 600 år i morgen!!!!!
Eg skal no ut med Lisbeth og spise lunch på Basilika om det ikke er stappfullt da....
Er visst det mest populäre stedet i byen :)
Nyyyydelig thai buffet der til 80 kr pr pers, inkludert brus, kaffe mm

Ha en fortsatt fin kveld!!!!!

3 kommentarer:

stin sa...

Så stor Serafina er blitt! Heine er akkurat gått over til 92, men han har vært litt under gjennomsnittet i vekst. Tror han er i ferd med å hente det inn, for han har strukket seg godt på kort tid. :) Også han er veeeeeeldig aktiv...puh!!

Anonym sa...

hei

Så koselig med oppdateringer

L-k

randishobbyverden.blogspot.com sa...

Ho har värt lita for å väre en gjennomsnitts svenske/nordmann. Men som gambian er ho stor :) Ho er ikke så lang egentlig, men fra skuldrene og til under bleien er ho lang. Så bodyer må vi opp i 92 men bukser/leggings fra 86. Ho har store fötter også. Ikke begynt å bruke sko enda, men de vi har arvet og testa har värt for små. Og det har värt opp til str 22. Sokker må vi ha 22-24 til ho :)

Ja i aktivitet slår ho brödrene en god gang. Himmel altså ka ho finn på.... Klatremus... Skal til IKEA og kjöpe grind for å ha foran balkongdöra. Ikke särlig med en klatrende unge i 6 etasje nei......

Takk for kommentarer stin og L-K :)