24 mars 2013

SUPERFIN BURSDAG!!!

Igår var det min 42 års dag...
Ingenting å feire sånn egentlig, 
men en fin anledning til å få av seg pysjamasen og komme seg ut blandt folk :)

Först dro vi alle 3 på barneloppis inn til centrum.
Massse, masse folk der.
Vi visste de åpnet kl 10, men da vi kom dit var ikke klokken blitt 10 og det stod folk klar til å betale allerede (i lange köer....) 
Vi ble litt irritert for vi ville jo väre der da det åpnet for å finne de beste fynd....
Men men.... Vi lette i 50 min blandt klär str 86/92 som er aktuellt for sessan.
Hadde forventet å finne masse, men en til skuffelse var at det var så mye skittne klär der....
Klär med flekker og hull kjöper no ihvertfall ikke vi.
De andre vi snakket med var enig med oss....
Morsomt med sånne loppis.
Er så mange hyggelige mennesker og snakke med.
Rundt det bordet vi stod og rotet var det mest mammaer med gutter,
så de kastet fine klär til jenter over til oss....ha ha...
Så vi fikk god hjelp.
 Vi kjöpte 35 klesplagg og betalte 415 kr.
Pengene vi brukte var fra saker som vi selv har solgt som vi ikke hadde bruk for lengre.
Det kaller jeg å väre miljövennlig!!!
Det vi skulle lete etter var pysjamaser som snart ender i krise her,
men vi fant ikke en eneste en....ha ha.....

Her er bilder på våre fynd......
10 bukser og leggings

6 tröyer og 1 body

11 kjoler og tunika (ehem....)

1 strömpebukse, 1 fargerikt sett fra PO.P, 2 t-shirt og 2 skjört.

Når eg ser ka vi har kjöpt her så ser eg at det blir visst ikke så mye rosa lengre....ha ha...
Eg trodde at når eg fikk ei datter så kom eg bare til å kle ho opp i rosa <3

Etter loppisen dro vi til en sykkelbutikk og kjöpte sessan sykkelhjelm.
Så nå er både setet og sykkelhjemen i boks.
Brukte penger hun fikk i bursdagsgave til det.
Bildet på det kommer når hun og pappa er klar til sykkeltur.
Regner med det blir senere idag for det et et fantastisk flott vär ute idag.
Far og datter er allerede ute på sin morgen-trilletur.

Men eg skulle jo fortsette og fortelle om min fantastiske bursdag :)

Jeg og min lille familie dro å spiste lunch på en koselig pizzeria som vi bruker dra på.
Men bakdelen der er at maten er billig, og så enormt store posjoner.
Eg skulle jo ut på kvelden med jentene og spise en bedre middag så kunne jo ikke stappe innpå.
Hadde bestillt en kyllingtallerken, og HALLO fikk en kalv kylling og massevis av tilbehör for 59 kr.
Så spiste litt og tok resten med hjem.....

Da jeg kom hjem skulle jeg slappe litt av för jeg skulle möte 3 venninner på Dannys Corner.
Den avslappinga ble det så som så med for telefon ringte i ett.
Da eg var ferdig i telefon var det bare å hoppe i penklär og stikke ut döra.

Hadde det fantstisk morsomt med god mat og drikke, selv om vi alle 4 var alkoholfrie :)
Fikk flotte gaver av de :)
Tusen takk Pernille, Louise og Jane for en flott kveld!!!

Påskedekorasjon fikk jeg av Serafina. 
Flott bilde med nydelige ord på fra Louse m/fam.
Engelen fra Pernille m/fam.
Fra Jane m/fam fikk jeg kinobiletter til å ta med gubben på kino (mens hun er barnevakt)

Jeg var hjemme kl 21.30 
Når jeg kommer inn döra söver min datter,
og Adam hadde tent masse levende lys.
Vi spiste prinsessekake og skulle kose oss med en film på tv.
Ha ha....kl 23 halvsov vi i hver vår soffa,
så da var det bare å legge seg.
Hardt å väre på topp når det mest sosiale som eg er med på til hverdags,
 er å snakke med naboen når eg går med söppla.....ha ha....

Superflott dag!!! Takk til alle som sendte sms, gratulasjon på facebook, ringte meg på skype og på telefon.

YOU MADE MY DAY!!!!!!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Litt forsinket, men ikke mindre hjærtelige gratulasjoner med bursdagen

L-K

randishobbyverden.blogspot.com sa...

Tusen takk L-K, og god påske til deg og familien :)