17 april 2013

DAGEN IDAG OG NOEN MIMREBILDER

Dette kan man vel kalle en vårdag med mening.
Var oppe tidlig idag og tok buss/tog til Lund.
Klokken 7-8 i morrest var det 12 grader og strålende sol.
Hörte på nyhetene at i natt var förste natten i år at hele Sverige hadde hatt plussgrader :)
Da er det blitt vår.
Men de sa det var ikke offesiellt vår i hele landet för det hadde värt 5 netter på rad med plussgrader....he he.....
For meg er det vår når det begynner og spire og gro rundt her.
De siste 2 dagene har det virkelig tatt fart.
Jordene har blitt grönne,
og nesten alle trärne spirer og grönnes.
DEILIG!!!!

Var som sagt en svipptur i Lund idag.
Hadde time kl 8 så eg var oppe grytidlig for å ta toget dit.
Undersökelsene tok bare en halvtime.
Så klokka 9.30 var eg heime igjen og mötte to morgenblide som var nettopp oppstått.
Skulle få svar på prövene pr telefon om det var viktig,
eller så kom det per brev.
På ettermiddagen ringte legen og sa at det var godt at eg hadde kommet nå,
og ikke ventet lengre.
Hun ville sende meg videre til en spesialist et annet sted i Skåne som heter Eslöv.
Så da er det bare å vente vente vente......
Kunne knappt lese linje nr 4 på plakaten, med höyreöyet.
Venstre ser jeg supergodt på syntes de.
Leste nederste linje, og kunne sikkert klart å lest mindre bokstaver :)

Så har vi endelig fått den pakken vi har ventet på.
Dåkker som fölger bloggen har jo hört min frustrasjon....
Men kom den mellom kl 17-21 som avtalt?
Neeeeei........den kom kl 13.30.
Var jo flaks vi var hjemme og tok imot den.
Ellers hadde de måttet komme tilbake dagen etter.....
Så nå er våre nye gulvmatter kommet på gulvet :)
Deilig å slippe de vi hadde der.

Idag er forresten Serafina 14 måneder.
Tiden går fort......
Kan mimre litt med ett par bilder som er tatt for ca ett år siden.


<3 <3 <3

Ha en fin kveld videre :)

Inga kommentarer: