7 april 2013

LOPPISFUNN PÅ BAKLUKELOPPIS (bakluckeloppis)

Like bortenfor her vi bor bruker det å väre baklukeloppis förste söndagen i hver måned.
Sesongen startet idag, og det siste bruker å väre i september.
ELSKER loppis, og spesiellt når det er utendörs.
(har litt klaustrofobi og astmaen er ikke grei når det blir mange lukter og stöv innendörs)

Vi hadde jo tenkt å gå hele familien,
for Adam er like glad i loppis som meg.
Men Serafina var ikke frisk, og hadde nesten 40 i feber.
De ble hjemme og eg fikk meg en luftetur med trillebagen...... (=bestemor)

Det var masse folk der,
og massevis av selgere som solgte alt fra bildeler til klär i all slags störrelser.
Mitt mål var å finne bodyer, pysjamaser og antiskli sokker.
Men kom ikke hjem med noe sånn nei :)
Den lille prinsessa var i tankene mine hele tiden,
og det kan man jo se på hva som havnet i trillebagen......he he.....

Klär og leker til Serafina.
Baby-vognleke og spilledåse til Lucas.
Krukke til hårpyntene våre
(vi bruker jo slikt alle tre.....)
To små kunstige planter.
Fire telys holdere.
Så ble det jo korv m/bröd og läsk til lunch.

Hadde med meg budsjettet på 400 kr,
og hadde over halvparten med meg hjem.
Fornöyd med det ja....
Vi selger unna saker vi ikke bruker,
og så bruker vi det vi tjener inn på å kjöpe nytt på loppiser :)

Da eg kom hjem så ble eg og gubben hyper og ommöblerte og flyttet rundt på sakene i leiligheta.....ha ha....
Så det ble store forandringer på begge soverom, stua og balkongen.
Målet er å få ordnet ferdig Serafinas rom,
og nå er vi snart i mål :)
Er egentlig bare å få inn senga hennes og henge opp hyller og bilder :)
Men vi vente til hun er blitt feberfri for denne gangen....

Kommer fler bilder fra fixingen vår i morgen :)



Inga kommentarer: