15 april 2013

VÅRTEGN EG IKKE LIKE.....USJ.....

Ja da var det endelig blitt vår-varme i skåne.
Det har värt overskyet idag, men alikevel fin temperatur.
Nå ikveld er det 10 grader ute.
Våren er min beste tid på året.
Så fint å se det vokser blomster opp av svart jord,
og trärne begynner å grönnes.
Men noen vårtegn er eg ikke så glad i....
Det värste for meg er disse halvdaue vepsene som våkner til live,
eller geting som det heter i sverige.
Har jo dårlig syn for tiden,
og så ligger de der sånn lett henslengt her og der.
Er så redd å trö på de, eller finne de inni klärne (etter eg har tatt de på......).
Eg har bestandig värt redd for "stikkedyr". 
USJ.......
Et annet vårtegn er at mannen begynner å nyse og har rennende röde öyner.
Jada han er en av mange med pollenallergi.
Men med hans hår og hudfarge, 
så tenker jo ikke folk vi ikke kjenner at det er derfor han har röde öyner....

Men til tross for at det har värt flott temperatur idag så har vi ikke kommet oss ut....
Fruen i huset er litt dårlig i hofta/buken så har bare makta å gjöre det mest nödvendige innendörs.
Vi har også ventet på en pakke som skulle komme mellom kl 8-16.
Som IKKE KOM.
De kunne ikke skjönne at vi var falt ut av leveringslista....grrrrr.....
Så da kommer den i morgen mellom kl 8-16.
Og vi må holde oss hjemme til den er levert.

Ellers så driver eg fortsatt med litt kjöp og salg.
Selger det eg ikke bruker,
og kjöper noe vi har bruk for.
(eller har lyst på....he he.....)
Lördagen så vi en Bobby Car (gåbil) på ei loppisside.
Og vi slo til.
Bedre snuppa skal gå rundt med en bil,
enn stolen hun bruker for tiden :)

Joda bilen falt i smak den som dere ser :)



Inga kommentarer: