26 november 2013

Auuuuuu........

Vi har begynt å få kaldere dager her i Landskrona.
Har värt minusgrader de siste nettene, og rim på hustakene.
Alle vil vel ha hvit jul (eg også),
men tenk om man kunne ha det og fortsatt varmegrader :)
DET hadde värt skjönt....
Kroppen min liker ikke kaldere vär,
og idag er det "like för" man får kink i ryggen.
Löfte jentungen med andakt, 
og kun om det er höyst nödvendig.
Noen kan kanskje kalle meg dårlig mamma idag,
for sessan har fått lov å se på tv hele formiddagen......
Men det skjer jo ikke hver dag så hun tar nok ikke skade av det.....
Eg har lyst å gjöre så mye, 
men kroppen min vil ikke samarbeide.
Föles så urettferdig at når den nye medisin har fjernet noe av mine plager,
så dukker det opp andre...
Eg har blitt kallt hypokonder bak min rygg så mange ganger,
at det bryr eg meg ikke om lengre.
Men tenker at de som mener det om meg,
 godt kan komme og bytte kropp med meg ett halvt års tid.
Å leve med flere kroniske sykdommer som ikke går overens er en utmaning bare det.
Hode og kropp henger liksom ikke sammen som ett team.
En fb-venn skrev en kommentar ang en blondine som hadde noen "spesielle" meninger ang merkeklär til barn.
Den kommentaren måtte eg flire godt av,
og eg tenkte at den passa jo egentlig til meg og min helsetilstand.
Hun skrev:

"Ho her må ha fått haue førr at ikkje kroppen sku bli så tullat avslutta .."
HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!

Passa virkelig til korsjen eg föle det mange ganger :D
Nei nå er det lunchtid og dagens utmaning om hva vi kan spise eg og Sessan.

Ha en fin dag!!!!



Inga kommentarer: