22 november 2013

Dagen idag, en nesten vanlig fredag :)

En vanlig fredag i våres lille verden.
Adam reiser på skolen 07.15 hver dag.
Han går på skole i Osby og reisen dit tar ca 2 timer hver vei, hver dag.
Så han er alltid reist når vi murmeldyr våkner.
Vi bruker stå opp når Serafina våkner rundt kl 9.
Idag skulle vi dra til Tellus (öppna förskolan), så idag hadde vi alarmen på så vi skulle rekke det :)
Noen ganger er det ikke så mange der, 
men idag var det loppis med barneklär så det kom masser av barn og foreldre. 
Vi er litt skeptisk når det kommer mange,
for da bruker det å ende med sykdom og hjemmesitting igjen.
Men vi var der helt til kl 12.
Da dro vi hjem og spiste lunch.
Og sov gjorde vi begge to.
Hadde besök av min boendestöd og vi tok noen viktige telefoner.
Godt å ha noen som pusher meg.....
Så trillet vi til ICA for å möte pappa som kom med toget kl 16.30.
Gjorde ukas storhandel og tok bussen hjem.
Serafina elsker å kjöre buss :)
Vi spiste en sen middag, lekte litt med dukker til det var sengetid.
Litt mer mat i magen på sessan og stell.
Så vips i seng kl 20.30 (en halvtime på overtid men det er jo helg)
Nå sitter to trötte foreldre og titter på tv/bruker pc.
Hankjönnet sovner nok på soffa för kl 22,
mens hunkjönnet får unna mail/aviser/fb/nett-tv og annet småplukk.
Skal bare, skal bare för hun også kryper unna teppet rundt 01 som vanlig.
Ett helt vanlig familieliv.
Passe mye å gjöre, og mye kos :)
På Tellus idag så har man jo mött på både nye og de man möter ofte.
Koselige samtaler og mye skratt....

Men i bakgrunnen lurer savnet av de mine i Norge, 
og bekymringen for "ste-svigermor" som ligger på sykehus....
Planen er å besöke de på sykehuset i morgen,
för eg skal dra videre på jentekveld i Eslöv hos en venninne. 

Ja sånn går no dagene her hos meg og mine....

Ha en fin helg og ta vare på hverandre <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Koselig å høre fra deg igjen

Lill-Karin

randishobbyverden.blogspot.com sa...

Takk Lill-Karin :)