30 november 2013

Randi kan når hun bare vil sterkt nok!

Skal si eg fikk fart på julegaveshopping idag!!
Eg har jo "litt" angst for å gå ut i perioder,
og har värt mye sånnt i det siste.
Her bor vi i en by som har det meste,
men dörstokkmila er lang og unnskyldningene er mange.
Men idag var det bestemt at eg skulle helt ALENE inn til centrum.
Susa av gårde med mi bestemor-trille.
By the way: önske meg ei ny som ikke bråke....
Var på to butikker og kjöpte julegaver,
og hos slakteren og kjöpte lammekjött til kveldens middag.
Hjemme igjen för det var gått to timer.
 Da Serafina sov benytta eg sjansen til å pakke inn för latskapen tok overhand.
WOW....imponert over meg sjöl.
Da var eg nesten ferdig med julegavene for i år,
og noen bursdagsgaver.
Og vi er ikke enda kommet til DESEMBER <3
Men det meste skal jo sendes til Norge så det tar jo tid med postgang også....
Kaffe, Latte og kaffelatte (også kallt brillebanden)...
 Önsker alle en fin helg!!!


2 kommentarer:

Unknown sa...

Så koselig :) Var det pga angsten at du ble så snar, eller var du bare raskt ferdig? Uansett er det STORT, når angsten klemmer, å faktisk komme seg avgårde <3 Og kaffelattegjengen er bare sååå skjønn :)) Kos dåkker masse!!

randishobbyverden.blogspot.com sa...

Ja Marit angst for å gå ut av leiligheta. Finner på tusen unnskyldninger for å slippe. Angsten gjör også at eg må ha ett mål med å gå ut, gjöre det eg må og heim igjen. Har eg Adam og Serafina med er det ikke det samme. Da gjemmer eg meg bak vogna og dem :)Men alle dager er jo ikke sånn. Bare de her dagan/periodan i löpet av året :)