23 november 2013

Sykehusbesök og jentekveld

Dagen har värt innholdsrik kan man si...
Vi bestemte oss igårkveld at vi skulle dra å besöke min "ste-svigermor" på sykehuset i Lund idag.
Hun har värt innlagt på perinentalavdelinga noen dager.
Hun er gravid og lillebaby lager "litt" problemer.
Den skal ikke komme för i april,  
så nå er det bare å klare å holde på den så lenge at han kan overleve en födsel...
De mistet den forrige for 2,5 år siden i uke 21 så de er veldig redd.....
Men alt ser fint ut for den lille.
Hun er på det beste stedet.
Samme spesialavdeling eg var på 2 ganger da jeg ventet Serafina.
Ser ut som det er "noe" med disse Saine mennene som gjör at babyene deres vil ut för tiden.
Adam har ett söskenbarn på 5 år som ble födt i uke 23 <3

Fra sykehuset tok eg buss og tog til Eslöv der min venninne Malin bor.
Hun böd på tacomys og cider.
Ble alkoholfritt for meg.
Tör ikke blande alkohol inn i denne kroppen som plages med bivirkninger av medisin.
Får ta en fest en annen helg.
Hun disket opp med en deilig dessert av knust digestivekjeks, keso med vanilje og friske blåbär.
Mmmmmmmmmmmmmm.........
Pga kollektivtrafikken så dro eg tidlig hjem.
Klokken 21.30 var eg allerede parkert i soffaen.
En halvtime etterpå flöy mannen på vift i nabolaget.
Så her sitter man alene.......igjen....
Så trött av å sitte alene hver kveld.
Kommer til å råttne i denne soffaen tilslutt....

Så min etterlengtede sovmorgen kan eg bare se laaaaangt etter.
URETTFERDIG!!!!

2 kommentarer:

Hildes Scrappeunivers sa...

Så dumt at du ikke fikk sove! Du får bare sette hardt mot hardt så at du får vilt deg, særlig nå som du plages sånn med bivirkninger!

Stor klem

randishobbyverden.blogspot.com sa...

Takk Hilde!! Ja det kommer til å bli forandringer her......