21 november 2013

Tilbake i bloggverden igjen :)

Har hatt en laaaaaang pause i blogging.
Har bare blogget på facebook, selv om andre vil kalle det spam ;)
Nå skal jeg bruke bloggen litt mer på NORSK.
Facebook for det meste på engelsk.
Bilder dele eg mest på instagram (navnet er axelsdot71), men länke de som ofte til facebook også.
Snapchat synes eg også er veldig artig så bare legg meg til om du vil ha daglige små bilder/videosnutter fra mitt lille hverdagsliv :)

Har travle dager. Jobber ikke, men dagene de raser av gårde. Når det ikke er hus/barn-relatert, så er det hobbypusling som fylles i dagens tomrom.
Ny medesin som har redusert en god del av mine smerter får livet til å föles underbart igjen :)
Kommer til å bli oftere innlegg nå enn hvert halvår....... EG LOVE :D

Det eg ikke kan love er at dette blir en kun positiv blogg. Mitt liv består av som mange andres liv, av opp og nedtura. Har ikke så mange å skravle med så da skriver eg ned mine tanker, bekymringer, sykdom, gledesrush, kjärlighet, hobbypusling, og ikke minst så dele eg med dåkker min datters utvikling.

Så vil du fortsatt fortsette og lese min blogg så heng på og legg meg gjerne i bloggen din så kan eg lese din også :)
Önsker jo gjerne tilbakemeldinger, om det er her eller fb velger du selv. Husk du kan väre anonym også her på bloggen ;)

Ha en fin dag!!!!

Inga kommentarer: