25 december 2013

Tusen takk for alle julegaver til oss!!!

Siden vi ikke får noe julebesök i år,
og tradisjonen vår eg jo å vise fram våre gaver........
Så gjör eg det på den moderne måten i år :)
Under juletreet vårt i år lå det 30 gaver til oss,
og alle (unntatt de vi gav til hverandre) kom fra Norge <3
Det var bare oss tre som feira julen sammen i år,
men vi gjorde det beste ut av det.
Kommer ett blogginnlegg om det senere....

Etter middagen så åpnet vi gaver.
Serafina hadde ikke värt masete og skjönte nok ikke helt at det som lå under treet skulle åpnes.
Men gjett at ho fatta det fort :D


Artige aper fra gumor Nina m/fam <3

Prinsessebok fra storebror Andreas, Anniken og Lucas falt i smak <3

Dukkevogge fra mamma!

Lekekjökken fra pappa!

 
Munnspill var favorittgaven i år. Fra Lone <3

Vi fikk bilde av bestemorgullet Lucas-Andre <3
En orange vase fra Lofoten design fra pappa Otte <3

Eg fikk en slik höytaler for Iphone fra Adam <3

Serafina fikk fra meg. 
Favoritten for tiden :D

Veske og tiara til en prinsesse fra Lisbeth M <3 

Hello Kitty er toppen <3 Fra meg.

Dukkevugge fra meg, dukke fra storebror Adrian og Viktoria, morsomme aper fra gumor Nina m/fam,
såpebobler fra Lone, Dr.McStuffin dukke fra meg :)

Ved siden av vugga har prisessa ei katte-veske fra gumor Karina m/fam.

Hjemmestrikket er populärt.
Mariuskjole fra gammeltante Karianne og Sverre, 
og Marius strikkasett fra bestemor og bestefar <3

Katte-tunika fra gumor Trine, kjole og strömpebukse fra nissen, hello kitty strömpebukse fra Martine <3

 
Prinsesse-eventyrbok fra storebror Andreas, Anniken og Lucas-Andre <3

Duffelcoat-kåpe fra gumor Sylvi m/fam <3

Örepynt fra Alf og Ole til prinsessa,
så nå er det bare å ta hull i örene :)

Lekekjökken fra pappa <3
Som tok 2,5 time å montere.....bläääää.....

Eg har fått noe varmt å ha på föttene :)
Röde sokker fra tante Karianne og Sverre, og lilla töfler fra Lisbeth <3

Stretchlaken til oss fra mamma og pappa Otte. Smykke, hårpynt, veske og kopphandduker til meg fra Sylvi m/fam, håndduk for håret til meg fra Karina m/fam, og kaffekos for 2 fra Ann-Merete <3

Bilderamme fra Hanne m/fam til oss <3

Juleskilt fra Nina m/fam og panneband med hjerte fra Kjerstin til meg <3

Knivsett fra Adrian og Viktoria, som allerede er i bruk <3

Adams gaver. 2 jumpre fra meg (+ en flyreise),
og örepropper fra Karina m/fam <3

Serafinas gaver: Muffinslue og snömannlue fra gumor Sylvi m/fam, hårpynt med my little pony fra Martine, hårpynt og ullsokker fra gumor Trine, og ullundertöy fra gumor Nina m/fam <3

Så da sier vi alle tre i kor:

TUSEN TAKK FOR FLOTTE GAVER <3




2 kommentarer:

Unknown sa...

Kjempeartig å se gavene til Serafina,mye fint fikk ho.Var spent på om kåpa passa ho.God Jul til dere videre. Hilsen Sylvi og Viggo

Anonym sa...

og jul t dokker alle fra oss i Løksebotn