31 december 2013

Ut med 2013 og inn med 2014

På årets siste dag så er det litt tanker som surrer oppe i mitt hode...

Hva skjedde 2013?
Jeg ble bestemor..
Min mann ble storebror..
Jeg reiste til Norge på besök i mai og september.
Adams pappa og fru flyttet til samme by som oss.
Vi fikk ikke barnehageplass.
Min yngste sönn ble myndig.
Jeg vant en kamp mot NAV.
Min mann begynte på skole og fikk stabil inntekt og ukeplan.

Hva vil skje 2014?
Vi blir värende i sverige.
Vi får en dårligere ökonomi men det skal vi klare ;)
Håper på barnehageplass.
Mine öyner skal repareres eller få spesialbriller.
Mine armer/hender skal også fixes.
Kanskje jeg reiser en tur til Norge.
Adams lillebror skal bli frisk og vokse seg stor og sterk så han kan komme hjem i mars/april <3
Jeg vil önske flere babyer velkommen i familie og blandt venner.
Jeg skal lage hobbysaker for salg.
Alle tre i vår lille familie her i LA får samme etternavn..
Jeg skal bli flinkere å gå ut...
VI skal begynne å ha litt mer voksentid og leie inn barnepasser. 

UT MED DET GAMLE OG INN MED DET NYE.....
GODT NYTT ÅR!!!



2 kommentarer:

Unknown sa...

Det høres fint ut <3 Må det nye året bli vakkert, som du sier UT MED DET GAMLE <3 Æ ønsker dere alt godt og all lykke og glede <3 Klem fra mæ

Anonym sa...

Godt nyttår til dokker tre. Håper på flere oppdateringer

Lill-Karin