15 december 2013

Zombie-dag idag...

Etter gårsdagens alle strabaser (les: baking av pepperkakehus med mye besvär),
og en koselig lördagskveld som ble litt mer dramatisk enn forventet.
Så har fruen i dette huset bare värt zombie idag.
Armene og hendene har ikke helt forstått at man må kunne fungere selv om man har kjevlet litt.....
Og sövnmangel pga nattens dramatikk.
Min svigerfars fru som er gravid i uke 22 (med endel problemer) ble nemlig litt dårlig og måtte hentes med ambulanse.
Hun ligger der enda og vi vet ikke hvor lenge hun blir der denne gang. 
Det er ikke förste gangen i dette sv.sk så vi håpe bare svigerbror/söster holder seg inne så lenge som mulig....Baby har det bra men mamman har fått medisiner for å stoppe sammentrekninger....igjen....
Er litt merkelig å ha en "svigermor" som er gravid <3
Hun er da 7 år yngre enn meg....og 1 år eldre enn Adam.

Ikke nok med det, men mens de var på sykehuset begge to i natt så har noen rotet gjenneom sakene deres.
De har noe av sakene sine der de bor midlertidig sammen med andre,
og noen saker hos oss på våre "boder".
På vinden er de ikke mulig å komme seg inn etter kl 21 så vi får ikke sjekka om vi har hatt ubudne gjester der i det siste..... Og i kjellerlokalet så alt bra ut....sukk....
Og svigerfar som har kommet hjem husker ikke hvor de hadde de sakene som nå er funnet utenfor i vårt område..... Håper bare ikke det har värt noen og stjelt hos oss også...
Det finner vi ikke ut för i morgen tidlig.....

Men nok om det....
Det SKAL gå bra. fins ingen alternativer <3

Nå har eg tatt motet til meg og fått oppskrift på mammas fantastiske lefser (tjukklefser).
Hun er ikke i bakeform lengre, 
og uansett så er vi for langt unna til å få noen i år uansett.
Så er det noen som vil glede mine gamle foreldre med litt hjemmebakte julekaker,
så vet dere hvor de bor.....he he...
Eg sjöl skal no pröve og fölge tradisjonen videre.

Nå er det ikke mange dager til min minstegutt fyller 18 år <3
Mammahjertet gleder seg,
men skulle gjerne värt å feira dagen der med han.
Akkurat slike dager er det tungt å väre 200 mil unna....


Ha en fin uke!!!

Inga kommentarer: