20 januari 2014

Endelig frisk igjen :)

Åååååå sånn en deilig fölelse og fått tilbake energi. 
Smertene er tilbake til ett vanlig nivå for en fibroer,
og matlysten har kommet tilbake :)
Måtte jo inn på akutten igjen for en ny runde pencillin og flagyl en uke til.
Fikk også medisin/tilskudd for at magen ikke skulle lide slik av bivirkningene som eg har hatt under förste runden.
Nå håper vi inflamasjon blir borte så neste steg kan komme så eg blir kvitt dette for resten av livet.
 Siste natten hadde vi dårlig med nattesövn her siden det var storm,
og det ulte vannvittig i leiligheta.
Serafina, som sover godt til vanlig, våknet kl 3.
Da hadde eg kanskje sovet 30-40 min.
Hun gråter ikke men ville ha vann, mat, kos og at mamma skal synge ajjajjajapoff.
Den synger eg hver gang eg legger ho.
Rundt kl 5.30 sovnet hun (og vi andre) og det resulterte at da hun våknet kl 7.30 så våknet vi også.
Noen med mer speed enn andre da toget til pappa var allerede gått....he he....
Han forsover seg ALDRI til vanlig...
Eg fikk snuppa til å sove litt til i senga ilag med meg,
og kl 9.30 var vi oppe for å ta fatt på dagen.
Serafina hadde en ete-dag JIPPI så hun har spist og spist hele dagen.
Glede ett mammahjerte <3
Kanskje var det nybakte bröd som skapte apetitt...
Vi fikk uventet besök av farfar og Tuti.
Förste gang Tuti har värt ute av sykehusområdet siden midten av des så det var nok deilig for henne.
Pytteliten har det bare bra etter forholdene og er nå ca 26 uker og veier 745 gram.
Spiser, tisser og bäsjer som han skal.
De har til og med fått holdt han for förste gang.
Mor og datter hadde en times powernap på dagen og så var det tid for middagslaging.
Idag ble det hjemmelaget fiskegrateng, potet og kokt gulrot.
Kan ikke huske sist vi hadde det til middag.
Og det var nyyyydelig.
Etter middag var det Skype med Anniken og bestemorgullet Lucas <3
Så artig å se han er interessert i oss og smiler når vi tuller med han.
Ser no han er blitt mer og mer lik Andreas (faren) da han var på den alderen.
Serafina fikk seg ett langt kveldsbad.
De siste ukene har det blitt kjappe dusjer eller pappa har tatt seg av det.
Dermed har ikke flokene blitt fjernet.
Håret hennes kan kun börstes/grees på en spesiell måte med masse balsam i det.
Da går det bra uten tårer.
Shampo, balsam, fjerning av floker, og leave in balsam etter håret har blitt handdukstört.
Man må lide for skjönnheten ja :)
Derfor blir det bare hårvask en gang i uka om ikke det er noe spesiellt.
Nå sover mann og datter så er vel ikke lenge för eg fölger etter.
Kommer ett innlegg på domeda i morgen da eg ikke får tid ikveld.
Blir det bedre vär i morgen så skal vi ta oss en lang runde ute.
Vi trenger FRISK luft!!!!

Inga kommentarer: