15 januari 2014

Jadda....

Etter siste blogginnlegg så har eg prövd å slappe av.
Trodde at jeg var på bedringens vei igår og var nok litt mer aktiv enn eg trengte.
Men hvordan skal man klare å unngå löfte tungt med en mammajente som desvärre også ble sjuk sist natt.
Og tidligere hadde eg värt på butikken og kom hjem med to bäreposer og to ökonomipakker med bleier.
Fölte meg jo så bra jo....
Men etter å hatt en omtrent sövnlös natt pga feber, smerter og kvalme (som kommer av medisinene) så måtte eg bare innse at eg ikke er noen superkvinne.
Måtte ringe og be Adam komme hjem fra jobb med en gang for å ta seg av Serafina.
Lettere sagt enn gjort da det går ett tog i timen og reisen hjem tar 2 timer....
Serafina var jo i toppenform ho da og glad for ho fikk se på tv og spille på surfplatta.
Så da det var tid for en liten hvil så sov både eg og ho. 
Da vi våkna var pappan kommet hjem og kunne ta seg av ho.
Men da var bivirkningene etter morramedisin ganske ok så da begynte vi på klesvasken kl 17.
Typisk vår uflaks så oppdaget vi etter vi hadde begynt,
at den ene maskina ikke funka som den skulle og tömmte ikke ut vannet....
Hvor mye uflaks kan man ha?
Var jo endel som MÅTTE vaskes idag!
Adam fikk tatt det meste men en maskin ble igjen så da må han tidlig opp i morgen for å få tatt den för neste hyresgjest har tvätt tid.
Savner egen vaskemaskin på slike dager ja......

Adam kom hjem med ett nytt flott bord han hadde laget på skolen.
Han har talenter ja :)

Inga kommentarer: