30 januari 2014

SELVBETJENT BLODTRYKKSMÅLER

Etter å ha hatt en forhistorie med höyt blodtrykk som eg har brukt medisiner for,
så skal eg på vårdcentralen og måle to ganger för legetime på fredag.
Idag var den första dagen og de fortalte meg hvor eg skulle gå.
Der skulle eg ordne alt sjöl :D
For förste gang i hele mitt liv eg har sett en slik maskin.
Skulle sitte ned og slappe av i 10 min så da fikk eg jo god tid til å lese instruksjoner,
og annen info på bord og vegger.
Syntes det var litt komisk...
Benyttet de 10 min til å ta noen bilder fra min sitteplass :)
Her er da den fantastiske maskina.
Synes det er topp å slippe å plage pleierne for å få det målt.

Nyttig info å lese!

Her skulle eg legge skjemaet etter å ha skrevet ned navn og nummer.

Bruksanvisning for å bruke maskina.
Greit å vite hvor nödstoppen er,
for med fibro så gjör det grassalt ont å måle med slike automatiske målere.
Like de gode gamle best :)

Mere info (glad eg kan lese svensk.....)
Ikke alle innbyggerne i LA som kan det nei....

Og så var det dags........auuuuu.....

Forskjellig skjema om du går dit på egen hand,
eller om lege eller sykepleier han sendt deg..

Resultatet....
Hakke peiling og eg står eller stryk.
Overvektig 43 åring skal kanskje forventes å ha höyere?
Det var ihvertfall ikke höyt etter det eg kunne lese på plakat på veggen.
Så skal eg tilbake mandag for å gjöre det samme.
Men da blir det ingen bilder :D
Måtte bare dele denne morsomme saken idag!!

Ha en fin kveld!!!

Inga kommentarer: