9 februari 2014

Har hatt besök fra Salangen

Mandagen denne uka så kom min venninne Lisbeth på besök.
Besök kom også influensaen.
Omtrent samtidig som Lisbeth landa på flyplassen så våkna Serafina opp fra sin hvil med masse feber.
Litt uheldig akkurat disse dagene hun skulle besöke oss da...
Men vi fixa det til det beste vi kunne.
Vi fikk oss både pinnekjöttmiddag hjemme tirsdag med besök av Yama og Neneh.
Kafebesök på ett konditori eg alltid har hatt lyst å stikke innom på.
Fant en ny hobbybutikk (skrekkblandet fryd for Visa-kortet...).
Vi fikk gått på litt butikker,
og SKRAVLA mye :)
Torsdag morgen kl 5 var vi oppe for å ta buss til toget hun skulle reise med.
Da var det bare for meg å dra hjem å sove litt.......og så ble eg og sjuk.
Flaks at eg holdt meg frisk de dagene ihvertfall.
LYKKE!!

I kofferten til Lisbeth dukket det opp bursdagsgaver til sessan som snart har bursdag,
og jaggu var det ikke noe til meg også selv om eg ikke fyller för i mars.
Det dukket også opp julegaver og andre gaver.
Bursdagsgavene er godt gjemt.......
Sessan er VELDIG glad i (og veldig snar med å åpne) gaver.
Det fantes mye spennende i den kofferten kan du tro.
Til og med pinnekjött og fiskekaker.
Barneböker fra min barndom som mamma hadde sendt med.
Ja det var reine skjäre forundringskofferten :)

Eg fikk til og med nye fantastiske ullsokka som Lisbeth hadde strikka til meg.

Her er strikka sokker og votter til Serafina fra bestemors venninne Britta-Karin,
Tusen takk!!!!

Og så dukket det opp flere sokker fra Linn-Hege.
Tusen takk for overraskelsen!!!

Noen sa til meg at ja da har Serafina sokker for laaaang tid framover :)
Men de er jo i litt forskjellige störrelser og tykkelser.
Når ho sitter i vognposen bruker ho bare tykke sokker istede for sko,
og skal ho ha de i sko så må de väre tynnere.
Eg blir så imponert av disse fine kreasjoner da eg ikke kan strikke sokka sjöl.

Serafina fikk en kåpe og en kjole også i gave..........
Men den skal kanskje brukes på bursdagsfeiringa,
 og i god gambiansk skikk så skal den holdes hemmelig til da <3

Det dukket også opp noen forsinkede julegaver..
Tusen takk til dere også <3

Da avslutter eg med en liten dekorasjon eg har på kjökkenbordet mitt :)

Ha ei fin uke!!!


Inga kommentarer: