27 april 2015

Hei igjen folkens

Lenge siden sist får man si...
Men nå er det nytt år,
og store forandringer i vårt liv.

Jeg og min lille datter bor alene,
ogtrives veldig godt med det.
Vi har nettopp kommet fra en 5 ukers reise til Salangen.
Mitt hjemsted,
og der bor mine foreldre fortsatt.
Vi har hatt det fint!

Min lille sommerfuggel fikk strekt sine vinger i vinterlandet.
Hun elsker snö og alt som hörer med.
Skal pröve lage ett innlegg om det i morgen.

Ellers går dagene i vanlige syssler og endel hobby.
Har laget en hobbyblogg som heter:

Randis hobbyverden

Velkommen å ta en titt innom der og fölg meg gjerne....

Ellers så er eg jo så heldig og skal bli bestemor/farmor igjen i år.
Faktisk ikke mindre enn TO barnebarn kommer det i år.
En er snart på tur ut og neste får vi möte i September.
En overveldende fölelse å väre bestemor.
Går ikke å beskrive <3

Ellers så er det jo vår her i Skåne,
og det er store forskjeller fra Nord-Norge til Sör-Sverige.
Her kommer ett lite bilde eg knipsa i skumringen da vi kom hjem tirsdagen.


Serafina hadde savnet sin lille "pojkvän",
så gleden var stor da vi möttes og gikk å spiste middag sammen.


Med dette söte bildet sier jeg 
GODNATT!!!!


Inga kommentarer: