9 juni 2015

DRÖMMER OM LYSE SOMMERBUKSER

Ja da ser det ut som det atter går mot en sommer der man ikke kan velge hvilke klär man skal ha på seg etter hva man vil, 
men hva som er mest praktisk om uhellet er ute...igjen.
Har noen fine rosa og hvite bukser som eg absolutt ikke tör å bruke....blir nok svart hele sommeren i år også.

Var på gyn mottagning i midten av februar og det ble sendt remiss for robotassistert hystrektomi.
Dvs fjerning av livmor.
Ventetidsgarantid er 3 mnd men i mitt tilfelle var det litt hast.
Remissen sendte de som sagt i vei og eg kryssa fingre for at ikke norges reisen skulle gå i vasken.
Reiste til norge og kom hjem etter 5 uker,
og har siden da ventet og ventet på brev.
Er faktisk veldig tålmodig men så ringte eg til operasjonskoordinatoren på kvinnoklinikken i Lund forrige uke den 4 juni.
Neeeeei de hadde ikke mottatt noen remiss på meg hverken med navnet mitt eller personnummeret mitt.
Så begynte eg å bli litt irritert.
Hadde jo ventet snart 4 mnd og eg skulle faktisk väre på ei prioritert liste!!!
Joda på gynmottagninga kunne de fortelle att remissen var sendt til kvinnoklinikken i Lund samme dag som eg hadde värt der da det "på en måte" hastet.
De skulle ta seg av saken og eg måtte ha telefon på da det kunne komme en samtale når som helst.
Det var torsdag formiddag og INGEN har ringt.
Så nå ringte eg igjen....
Joda de er så snill og söt og fortalte att de hadde sendt en PURRING som de kan gjöre om garantitiden har överskredet (dessuten har de enda ikke fått remissen påstår de i Lund.......).
Fikk fortsatt beskjed å väre tilgjengelig på telefon så skulle eg få vite för kl 15 om hva som skjer videre.....

Men noe operasjon för sommeren er bare å glemme.
Barnehagen/dagis henger på meg og vil vite når Serafina skal ha ferie.
Kan ikke ta ferie på henne för eg vet noe fra kvinnoklinikken.....
Dessuten vet vi ikke om pappan har noe ferie i år,
og ikke vet vi om alle dokumenter er i orden så han kan ta fri for å ha henne mens eg opereres.
Bare kaos i det hele....

Og eg vil gå i mine lyse sommerbukser uten å väre redd for katastofe..........


Inga kommentarer: