27 maj 2012

ANGST.....

Mange er redd for tannlegen, og eg er en av de......

Har fått noe som heter "grönt kort" her i sverige så eg skal ikke betale mer enn egenandel på 120 kr hver gang er går dit så eg ikke skal skylde på at eg ikke har RÅD å gå til tannlegen. Og min boendestöd skal väre med som stötte. Men alikevel har dagen värt prega av angstanfall. Hjertebank, pustevansker, kvalme, svimmelhet osv. Nytter ikke å tenke at eg bare skal ta BILDER, for det at noen skal putte noe inn i munn min er det som skremme vettet av meg. Smertene ved boring og sånne vonde ting får man jo bedövelse for.....

Åååååå vet jo at det er total ruin i min munn, og det skal bli godt å få skikk på det. I TEORIEN. Men akkurat no vil eg bare ringe og avbestille...... Men de var slu og gav meg time kl 10 mandag morgen, og avbestilling må skje minst 24 timer för...... Så no slit eg max.

TENKE POSITIVE TANKA RANDI!!!!!

Tvile det blir mye sövn i natt, men samtidig så sliten av angsten at eg må pröve å sove for Serafinas skyld..... Ellers blir ho fri for pupp i morra......

Grue meg til de der ekkle papptingan som de putte i munn og tar bilde....... åååååååå......vil ikke, vil ikke.....

Please kryss fingre og tär for meg i morgen kl 10!!!!

Inga kommentarer: