1 april 2013

SÅ VAR DET "APRILS FOOL DAY" IDAG

Eg og lillemor fikk oss en god natts sövn i natt,
men hun våknet med 39 i feber igjen.....
Innedag selv om det er strålende sol og blå himmel ute.....
I morgen tidlig skal vi ringe barneakutten og höre om legen hennes kan titte litt hva som er feil med ho.
Hun hoster ikke, men höres tett ut og må puffes ofte.
Og litt snörr og görr.
Hun drikker heldigvis igjen, og har god matlyst.

Så er det STORE ting på gang på UNN Tromsö.
Så dagen idag blir SPENNENDE kan dåkker tru.....
Andreas har (prövd) lurt meg hvert år siden han og Anniken ble et par, 
om at eg skulle bli bestemor......Men den kan han ikke ta i år nei......
For i år er det jo ingen tvil at det er en baby i magen.....ha ha.....
Så kommer han idag blir det jo riktig så morsomt.
For 42 år siden hadde nemlig min mamma termin med meg.
Tenk om hun istede kunne bli oldemor på 1 april <3

Min form er ikke så bra for tiden,
og matlysta er ikke på topp kan man si.
Men idag skal eg slå til med påskemiddag.
Skal lage lammelår med masse hvitlök og rosmarin.
Servere med flötegratinerte poteter, kokt gulrot og stekt champingjong 
(om de har champingjong på butikken....)
Kanskje eg til og med lage saus.....
Store planer har eg, men idag skal det koses..... <3

Ha en fin dag alle sammen!!!!
(og ikke la dere bli lurt......ha ha....)

<3<3<3

Inga kommentarer: