3 april 2013

SÅ VAR MAN BLITT FARMOR

Ååååååå hvor vi har venta.....
Men til slutt kom han da til verden!
Lucas Andre Pedersen
födt 2 april 2013
vekt 3340 gram
50,5 cm lang

Han gjorde det visst ikke helt lett for mammaen da han fant ut å snu seg på tur ut,
så ansiktet vendte oppover.
Dermed måtte han ha hjelp med sugepropp.
Men baby, mor og far har det bra :)

Så nå er det blitt mange nye tittler i familien,
og Serafina er ikke minsteban lengre.

Vi har sett på bildet av far og sönn,
og hjertet flommer over av kjärlighet <3

........og bildet av mor og sönn,
så öyet blir stort og vått <3
 

Tenk at min förste baby har blitt pappa selv....
Synes det bare er en liten stund siden det var han som var nyfödt.

Eg var 21 år og 17 dager da eg ble mamma til Andreas,
og Andreas ble pappa 7 dager för han blir 21 år.
Fortsetter det i samme tempo så rekker eg både bli oldemor og tipp-oldemor för det er på tide å trekke sitt siste sukk :)

Litt morsomt å se hvordan Andreas så ut som nyfödt :)
Her er har 2 dager gammel <3

Gratulere Anniken og Andreas med flott gutt!!!!

<3<3<3

4 kommentarer:

Vintagepia sa...

Hærlie bilda Randi :o)) GRATULERE :o)))))

Anonym sa...

gratulere så masse


L-K

stin sa...

Gratulerer så masse. Førr en flott gutt! Brage var også stjernekikker, så det var ei stri tørn den første fødselen... Gleder meg til å følge videre på reisa, nå også som farmor. :-)

randishobbyverden.blogspot.com sa...

Tusen takk alle sammen!!

Og man läre stadig noe nytt. Hadde aldri hört om en stjernekikker för lille bestemorvennen ble födt :)