20 mars 2013

CAFEBESÖK TO GANGER PÅ EN DAG!!!!

Ja idag slo man altså til i det sosiale hjörnet.
Skulle möte Lisbeth idag og dra på Basilika idag 
Min favoritt thai resturant her i byen.
Meeeeeen....köen var lengre enn langt og mer enn det.....
Full resturant og ca 20 i kö og ventet på plass....
Så da tok vi en annen lösning siden Lisbeth bare hadde 1 times lunch.
Det ble Plan B.
Verdens beste hjemmelagde hamburgere og pommes.
Ble sååååå mett......

Så ble det Maddes med Annika og Sara det vi mumset kladdkaka med grädde.
YUMMI!!!!

Etterhvert kom mann og datter dit også.
Kongen var i byen, men vi så ikke snurten av han.
Landskrona er nemlig 600 år idag!!!!
HIPP HIPP HURRA!!!!!

Eg og gubben fikk unna noen ärender og matshopping.
Sånn matshopping som vi gjorde idag passer seg best om man har bil.....
Se for dere: To voksne der en har dårlige armer....
Barnevogn med bebis.
5 poser med varer, og 2 ökonomipakker med bleier....
Inn på BUSSEN og ut igjen....
Ja ja....vi har svart belte i busskjöring (....i tillegg til shopping.....ha ha..)
Så det gikk no greit uten noen flauser.....

Hjemme så ble det en kjapp middag.
Leketid med Serafina i badekaret.
Hun hadde spist sjöl så da var det mat over det hele :)

Så gjorde man sin svenske plikt og deklarerte for oss begge.
Det er den svenske selvangivelsen.
Og vi ble ikke akkurat skuffet over resultatet for å si det sånn :)
Nå må eg bare vente på den norske og gjöre min plikt der også.....
DER er eg veldig spent......gruer meg litt.....
Ja ja.....

Idag er det vårjevndögn og natt og dag er like lang.
Den feirer vi med nysnö og -3 grader no ikveld.

Mitt lille barnebarn er ikke kommet ut enda.....
Men IDAG er termindato <3
Om 3 dager har jeg bursdag så kanskje kanskje han vil dele dag med farmor <3

<3<3<3

2 kommentarer:

Unknown sa...

Har dokk fått deklarasjon's papiran??? Vi har ikkje sett snurten av däm???

randishobbyverden.blogspot.com sa...

Fra idag kunne man deklarere på nett....
for det må du ha e-legitimasjon. DEt tok oss 1 min å fikse gjennom bankkonoene våre. Og ligger inne på pc.
Sök skatteverket på google, og på startsia står det en gul box SKATTEKONTO. Der er hele deklarasjonen :) Superlett :)