16 mars 2013

HUSET VASKET TIL PÅSKE :)

Herr og fru Saine våknet opp med masse energi idag. 
Så nå er leiligheta vasket der det trengs (og det var overalt.....).
Sitter å lurer på om eg skal finne fram påskepynten vår.......

Serafina har hatt en dårlig natt pga forkjölelse og slim i lungene,
så mamman har hoppet ut av senga et par ganger pga merkelige lyder.
Hun höres ikke tett ut, men da hun fikk sine inhalasjoner så ble det såååå mye bedre.
Rennende nese er jo bare bagatell, 
men når tunga henger ut av munn så vet vi at her må det puffes litt ekstra noen dager.
Men hun er jo så vant og det går så bra.
Trenger ikke å sloss med henne, vi bare synger en sang pr puff :)

Nå har vi fått Neneh på besök som skal väre til i morgen.
Hun er 9 år og ei supergod og snill jente.
Så ikveld skal vi lage tacopizza, 
og kanskje vi finner en film eller noe spennende på tv.

Ellers så bare vi venter og venter på at den lille prinsen skal ploppe ut.
Mine spådommer at han skulle komme 15 mars ble det ingenting av....he he.....
E visst dårlig på sånn spåing.
Han er forventet å komme 20 mars så vi får nå se katti han kommer.
Kanskje jeg til og med må dele bursdag med han den 23....he he.....

Ja om en uke så fyller jeg da 42 år, 
men inni meg föles det som 29........
Dagen skal feires med en liten middag sammen med 3 venninner.
Hva som skjer etter middagen er uvisst.
Spörs om pappa Adam får lagt snuppa uten pupp i huset <3
Men uansett så har eg no kvelden fri.
Det er en UVANT fölelse å ha Randitid en kveld.....
Sist var da jeg var på fest 2 juledag i Salangen.......
Så to ganger siden dukka ble födt har eg värt borte en kveld så pappan er alene med ho.
Og vi har aldri värt alene sammen uten henne ilöpet av de 13 mnd hun har värt her i verden.
Amming er ikke problemet.
Problemet er DÖRSTOKKMILA!!!!!!!

Det var litt av dagens funderinger.....

Ha en fin dag der ute i verden!!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Takk for koselig oppdatering. Eg har venta lenge.
L-K

randishobbyverden.blogspot.com sa...

Ja det blir litt hver dag her nu istede for facebook :)