26 mars 2013

SVAR PÅ MINE PRÖVER....

Idag ringte legen og eg fikk svar på mine pröver.
Det blir mere undersökelser av mine nyrer,
så bare å ha tålmodighet og vente vente vente......
Ser bare laaaaangt etter å kunne reise til Norge denne våren....

Mine jernverdier var blitt bedre, og skal pröve å kutte ut jern i 6 uker.
Skal istede begynne med folinsyre (eller hva det heter på norsk).
Trodde bare gravide som skulle ta det, men tydeligvis ikke.
Kroppen hadde i allefall for lite av det.

Så må jeg bestille time hos gynekolog for de fant visst noe mer på höyre side som ikke skal väre der.....
Kan kanskje väre grunn til min morgenkvalme....
Går til gynekolog hver 3 mnd pga en cyste på eggstokken som vokser fort.
Skal väre ufarlig heldigvis.
Men på CT så de visst flere.

Har hatt/har PCOS.
Og har hatt 15-20 cyster på hver side.
Men skapte ikke disse problemene.
Legene her sier jeg aldri kunne hatt det og samtidig fått Serafina.
Meeeen hun er ett guds under.
At hun kom når hun kom var det ingen som trodde kom til å skje <3
Så denne nye cysten som vokser fort er ikke av samme typen,
og nå fant de fler.....
SKEPTISK
Men VET det ikke er cancer.
Det er jeg helt hundre på.
Men må ringe i telefontiden og få ny ultralyd så fort som mulig sa de.....

Tror jeg tar med Serafina på en liten tur til centrum på litt shoppingterapi.
Bruker å få humöret opp på topp igjen....

Inga kommentarer: