15 mars 2013

TILBAKE IGJEN.......

Har under en lang tid hatt pause i min blogging. Har rett og slett ikke hatt tid og lyst. Mye sykdom i familie her hjemme og i Salangen har tatt "gnisten" og overskuddet mitt.......

Mine foreldre har blitt friskere, barnebarnet er ventet hvilken dag som helst, og Serafinas helse har blitt bedre. Selv om hun idag har blitt forkjölt igjen. 4 gangen i 2013.

Min egen helse er ikke så bra, og får svar på CT og blodpröver til uka. Akkurat det orker eg ikke snakke om enda :(

Livet går sin gang her i Landskrona. Det var begynt å våres med blomster og knopper i trärne, men så kom det snö sist helg. Det er ikke så mye igjen av den, men kaldt på netterne. Meldt mer snö og kaldt utover uka også. Kongen kommer til LA på onsdag fordi byen er 600 år. Det skal feires litt den dagen, men stor feiring blir det til sommeren mens det er festival og karneval her. Det gleder vi oss til :)

Hadde tenkt oss til Salangen i disse dager, men helsesituasjon og ökonomi har utsatt det på ubestemt tid. Kanskje eg og lillemor kommer i mai men lover ingenting. Med min helse så er det ikke bare bare å reise alene med en ettåring........

Skal pröve å skrive litt hver dag nå, og slutte å oppdatere på fb. Er så lei av spydige og sjalusi kommentarer. Og de som synes det er slitsomt med alle mine statuser. Har ikke mange å snakke med så da blir det at eg forteller litt om ditt og datt der. Men nå blir det pause fra det........ De som er interessert i meg og vårt liv her kan frivillig gå inn på bloggen og lese om de vil :) Har ikke noe spennende liv akkurat men mitt liv er nå mitt liv, og ville ikke byttet det ut med noen annens <3

Kramis <3

2 kommentarer:

Vintagepia sa...

Kjære Randi !!
Som eg skræiv på facebook så bli eg så æitranes over ainner mæinneska sin uførrstainn...når eg ser ka dokker gjønnagår både av sykdom og nav-hærsing så kainn eg ikkje skjønne ka dæm tænke mæ...dæ e rætt og slætt ubegripli'...pipa dæmmes hadde nok fådd en ainna lyd om dæm hadde vorre i dine sko...dæ dæm kainn "få lov" tell å messuinne deg e di og Adam si prinsæssa...har aldri sedd en onge som stråle så som ho Serafina ...you been blessed o))) Eg syns du skal fortsætte å skrive som du har gjort på facebook...mæn skjønna godt at du bli sætt ut av sånne komentara...mæn mæ ti' og stuinne kjæmn dubstærkar tellbakers...tru du meg !! Ønske deg og Adam en vidunderli' vår ilag mæ prinsæssa dokkers...stoooor klæm fea dæ likkje rø 'e huse' i skogen <3

randishobbyverden.blogspot.com sa...

Takk skal du ha Ruth!!!

Ja har bare rett og slett fått nok av negativitet på facebook. Men vet av erfaring at eg nok e tilbake om ei stund. Men blir i hovedsak bruke bloggen. La forresten inn bilder fra 1 årsdagen hennes nettopp :) Klem <3