19 november 2011

FINE DAGA....

Har fine daga for tiden og det resultere i bedre matlyst, og bedre humör.......

Har arbeidsfolk her om dagan som har begynt å pusse opp stua og fortsette med soverom og kjökken til uka. Blir så fint atte..... Glede med til å pynte til advent og sotere ut ka eg skal beholde og ka som skal selges og gis bort....... Hadde tellt 5 store eske julepynt + juletre på vinden, og her om dagen fant eg eska med pynt vi kjöpte ifjor sia vi ikke hadde fått flyttelasset vårt hit..... Så skal kvitte meg med endel ja.....

Idag har vi kjöpt seng og madrass til lillesnuppa. Kjöpte brukt til 350 kr. Senga kan man skyve ned ene langsida. Akkurat som eg har lett etter...... Fornöyd no ja. Etter å ha kjöpt senga så dro vi til Lund og der va vi på kupong-tur..... Spiste baguetter på subway til halv pris. Kosta oss 49 kr. Hadde rabattsjekk på kappahl så eg fikk kjöpt meg undertöy og sokker minus 50 kroner. Fikk en valgfri gratis babybody der siden eg e gravid. så vi va på billig-shopping idag. Sånt man må benytte seg av med dårlig råd. i var også på Erikshjälpens bruktbutikk og Adam fikk t-skjorte og babyen ei pekebok, en smurf og ei rangle til tilsammen 50 kr. Inntektene går til å bygge skoler i vest-afrika. For tiden i Mali. Adam er jo vest-afrikaner så da ble det to fluer i ett smekk.

Fikk pakke her om dagen fra Karina med masse mammaklär og baby-klär. Så eg har manekengoppvisning hver dag. Så deilig med noe nytt. Og blei ganske så overraska at eg hadde gått ned noen klesstörrelser..... Godt å ha på seg noe som passe og ikke det samme eg har gått i i flere måneder.....

Neste uke blir nok like travel som denne uka. Og bra e no det for da går dagan så fort, og kortere tid til eg kan holde lillepia i arman mine...... Lengte så veldig til det.....

Fikk gode nyheter igår også. Vi trodde Adam ikke kunne reise på besök til Norge på en stund. Når vi hörer andre i samme situasjon som han, så er de utvist i 3-5 år. Men han har lov å reise på besök no, men ikke väre i Norge mer enn 90 dager sammenhengende. Så no kan vi reise til familien på besök når vi vil.......SAMMEN!!!!!

Det va en liten oppdatering fra mitt liv....

Önsker alle som lese bloggen ei fortsatt god helg :)

Klem fra Randi

1 kommentar:

Vintagepia sa...

Hei Randi og Adam !!

Så koseli` å læse oppdateringe her på bloggen din...bli vældi` gla` over å høre at dæ ordne seg førr dokker både på dæinn æine og dæinn ainner måt`n :o) Kjæinne tell dæinn følels`n å kuinne ta på seg nåkka nytt...så sæll om dæ e brukt så e dæ nytt førr oss og væit og kors`n dæ e å ha dårli`rå`a...mæn dæ gjør en bære mæir oppfijnnsom sæll om dæ kainn være slitsomt i længd`n...hærli` at dokker får dæ opp-pussa tell likkjepia kjæm og at dokker har fådd tak i sæng tell ho...e jo bærre lækkert ailt sammen...og at dokker får ræise ilag tell Norge e jo STORE nyhæite...da e jo muli` hæit`n dær førr at dokker kjæm tell Norge tell næste sommar så mainn kainn få sedd likkjepia...hihi...du får kose deg mæ advæindstpyinting Randi...no e dæ ikkje længe igjænn førr dokker hoill likkjepia i arman...gler mæ på dokker vægne!! Ønske dokker fortsatt go` hælg...her bli dæ mæst sannsynli` advæindtskalænderkortlaging i morra...stooooor klæm fra dæ likkje rø`e huse` i skogen...PS...tus`n takk førr kjæmpekoseli` kommentar på bloggen min...sånt sætte Vintagepia stooooor pris på...DS