19 september 2011

SYK OG SVAK OG DÅRLIG BAK......

Har värt noen daga sia eg blogga sist..... Formen e ikke bra så da har man ikke overskudd til så mye annet. Kom meg endelig til legen idag. Han finner ikke ut så mye, men mistenker forskjellig så idag har de tatt mye pröver som eg får svar på på torsdag. Går fort med sånnt i Sverige..... Har måttet justert ned og bytta litt på astmamedisin eg bruke da de fann ut den va ikke bra for bebisen...... Har höy CRP som vise eg har infeksjon i kroppen, men de finn ikke ut hvor....

Matlysta e lik 000000,00000 og siden lördag har eg fått i meg minimalt med mat. Går fortsatt ned i vekt og legen liker ikke det. Hadde eg gått inn for det og värt på slanking eller trent har man jo kunne forstå, men bare raser ned og magen vokser og vokser. Va på en cafe idag og skulle spise lunsj. Eg brukte 1 time på burger og chips, men blei aldri ferdig. Servitören kom 3 ganger bort til bordet og skulle ta å rydde men eg va ikke ferdig. Ganske så pinlig etterhvert så eg gav bare opp. Fikk i meg 1/3 del burger og chips.......

Natt til söndag klikka hjertet for förste gang sia eg flytta hit. Så höy puls at man klare ikke telle hjertslagan engang. Va alene hjemme og lå i 5 timer med det. Blir kvalm og svett, og får hodepine. Ringte rådgivningstlf men de sa eg skulle slappe av (hva ellers gjör man midt på natta...). Det eg glemte å fortelle va at eg va gravid, og da legen min fikk vite det idag ble han SINT. Han er serbisk og har litt tempramang ja..ha ha.... Han sa at med min historie og gravid i tillegg så skulle eg ringe 112 som er nödnummer i sverige. Men blir nok å huske det til neste gang. Er jo en av mine kroniske plager, men når man er gravid er det jo ikke bare meg å tenke på.......

Min svakhet e at eg e så sökke lei leger, sykehus og ambulanser etter å ha värt kronisk syk i ca 25 år, så derfor har eg problem med å bestille time når eg e syk og sånn. Vente i det lengste til det blir akutt. At eg dro til lege idag var fordi legen ringte fredag og sa eg skulle komme dit....... Ja ja...Nok syt for idag....

Hadde en kjempefin dag med lunsj med Camilla og Annika. I morra skal vi til centrum igjen og gjöre ärend. Lange daga når gubben e i Lund og jobbe. Sia han står tidlig opp så e det tidlig i seng.... TV e ikke noe for meg om kvelden, og de bökene eg bestillte for 1 mnd siden har enda ikke kommet....... K-J-E-D-E-L-I-G..... Men idag kjöpte eg to scrappeblad som eg ska koooose meg med.....

Sooooo long......
Be strong....

Inga kommentarer: