7 september 2011

Fått meg blogg idag!!

Hei hei alle sammen...
Da hadde denna kjärringa endelig fått laga seg blogg. Nåkka som eg har snakka om i ca 1 år. Va jo ikke så vanskelig.... Og for alle som ikke e så interessert i mitt dagligliv slipper gå inn her å lese. For noen vil det nok väre kjedelig å lese om mat, BABY, oppussing og div div som interessere meg for tida.

De fleste som kjenner meg vil kanskje dele denne spennede tida med meg her på bloggen. Eg e jo som sagt gravid uke 14+6, til det kommer annen beskjed. Legen som tok min 3dje UL igår trodde jeg var 1-2 uker lengre på vei. Betyr ikke så mye for meg. Bebisen skal ut i februar uansett så eg kanskje kan reise til salangen i påsken...... Forelöbig termin er 29 februar. Hadde jo värt morsomt med et skuddårsbarn da.....

Nå må dere bloggere som er inne og leser her, väre så snill og fortelle meg hva jeg gjör rett og galt ang blogging. Er jo nybegynner på dettan...... Og ALLE må väre flink å kommentere og sånn.

Ha en fin dag :)

4 kommentarer:

stin sa...

Hei, og gratulerer med blogg! Jeg kommer til å følge deg på ferden, er selv over gjennomsnittet interessert i både mat, interiør/oppussing og baby! ;)

randishobbyverden.blogspot.com sa...

Takk skal du ha!!! Flott at noen er interessert å fölge meg. Skal pröve väre aktiv her, og ikke trötte ut fb lesere...ha ha.....

Vintagepia sa...

Hiha...Randi...dær ser du...ikkje vanskeli` i d' hæile tatt :o)GRATULERE !!!
Bli koseli` å følle mæ deg og gje deg kommentara ætterkvært...og så bli dæ væl baby-bilda ætterkvært...hihi...megaklæm fra Vintagepia

randishobbyverden.blogspot.com sa...

Ja det skal bli mer bilda etterhvert.... Men no lure eg på to ting. Hvordan få link til andres blogger på min side, og hvordan få endret klokkeslett. Det stemmer jo ikke i det hele tatt.......