2 december 2013

ADVENT HOS OSS

Ja da har det blitt advent hos oss også :)
Disse bilder ble tatt igår 1 söndag i advent,
og förste dag å åpne kalenderen for lillesnuppsi.
Spennede med kalender, og inni var det en liten bok..

Middagen tok vi på China palace (kinaresturant).
Der hadde de buffe for 98 kr pr voksen og 45 kr for barn.
Vi spiste oss gode og mette.
Innbakt and er favoritten til meg og Adam,
mens Serafina helst bare vil ha minivårruller.

I Landskrona var det Julskyltning söndag.
Da er butikker åpne med gode tilbud, musikk, boder som selger litt av hvert, ponniridning og tenning av julegran (og dans rundt treet).

Her er mine kjäre i godt adventshumör <3
Lalla er også med :)

Mens vi ventet på bussen hjem kom en hest med vogn forbi oss.
Titta vovva sa Serafina :D

Når vi kom hjem tente vi förste lyset mens vi kosa oss med varm sjokolade.
Dvs Adam og meg for Serafina vegrer alt med melk i....

Har ikke mye adventspynt i lilla da det er vanskelig å finne her.
Men en engel jeg fikk förste året her nede pynter fint sammen med levende lys.

Er visst mange som pynter for fullt med tre og det hele til 1 desember.
Men akkurat der er eg litt gammeldags.
Venter helst til 22-23 desember alt ettersom hvilke dager det faller på.
Og så har eg den framme til langt uti januar.
Men litt uvant at sola er så sterk at den "blender" stjerna og staken som står og skinner i vinduene.
Undre når eg venne meg til det?

*puss och kram*


1 kommentar:

Unknown sa...

Så koselig :) Og du har lik duk som mæ ;)Æ skjønne heller ikke helt dette med full pynting no så tidlig... Her varierer det hvor tidlig æ pynter, alt etter mange ting, men nærmest mulig jul iallefall :) Jaja, ikke alt man skal være helt enige om! :)
Ha en strålende advent, Randi og co <3